Drunk_Panda Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Ja, som tittel sier, så er det nok jeg som kommer til å vinne jackpotten i dag. På en annen side kan jeg da bruke rundt 13k per dag, hvis jeg får en rente på 5% p.å. Noen som joiner på denne potten? Deler gjerne med 2-3 stykk Lenke til kommentar
Knuti95 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Gratulerer! Jeg vil gjerne joine. Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Hvis du føler for det har eg ingenting i mot å joine eg heller! Men på en måte føler eg at eg allerede har vunnet jackpot: Tok lappen i dag. Lenke til kommentar
Knuti95 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Hvis du føler for det har eg ingenting i mot å joine eg heller! Men på en måte føler eg at eg allerede har vunnet jackpot: Tok lappen i dag. Gratulerer med lappen. Skal du cruise rundt i gata nå eller? Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Jaggu bra jeg så denne tråden. Hadde tenkt å slenge inn en kupong, men det er jo ingen vits nå. Forresten, fire av de riktige tallene er allerede lekket på nettet. Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Onkel er kjørelærer, så vet ikke hvor kult det er å cruise rundt i Sandnes Sjåførskole opel astra fra 2001 med 4 ekstra speil ... Eller om eg får låne bilen xD.. Unnskyld for OT Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 Jaja, jeg vant ikke, MEN den jævla kupongen som vant ble kjøpt i MIN butikk! Jeg er nesten bombesikker på at jeg solgte den, for jeg spør alle kundene om de ikke skal ha en viking Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Begynte å lure på om det faktisk var deg det stod om i avisen.... Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Hehe, synd, 10 millioner hadde vært en fin gave Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå