Moskus Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Med andre ord er det mulige å evaluere et uttrykk i .NET? Jeg regner med at det er det, men hvordan? Er det enkelt? Og kan det ta inn .NET rutiner som f.eks. Math.Abs()? På forhånd takk for hjelpen! Endret 3. mars 2010 av Moskus Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Du kan bruke Visual Basic (eller C#) compileren til å få det til. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 ooh, det hadde vært fancy! Ellers har noen laget en metode her: http://www.codeproject.com/KB/vb/expression_evaluator.aspx Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Det er bedre dersom du lager en egen, men det er mye jobb, og codeproject er en ekstremt kjip ressurs. Men hvis du får den til å funke, så bra Én fordel med .NET løsningen er at resultatet kjører ekstremt kjapt, en ulempe er at det tar forholdsvis lang tid å kompilere. Endret 3. mars 2010 av GeirGrusom Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Codeproject-koden fungerte på første forsøk. Utrolig nok. Kompileringstiden er foreløpig ikke noe jeg bekymrer meg over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå