verwooks Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg hadde tenkt å spille dette spillet litt igjen, problemet er at cden er ødelagt. Har cd-keyen så klart og tenkte å teste om jeg kunne få dette tilbake igjen via steam. Det gikk ikke. Er det andre plasser jeg kan få spillet tilbake? Bortsett fra å låne cd fra noen andre? Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Hvis du har alerede aktivert spillet på steam, kan du jo nedlaste det på "Games" på brukeren din? Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Det er vel ikke et steam spill, (selv om det finnes på steam?) Det er vel som sånn bioshock, du kunne kjøpe det på steam, men kunne ikke registrere cd key fra coveret Lenke til kommentar
HValder Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Alle spel som kan kjøpast på steam kan lastast ned frå steam. Dersom du ikkje kjøpte spelet hos Steam, må du låne nokon andre sin CD eller ta deg ein tur til Aden-bukta *hosthost*. Lenke til kommentar
S-Immy Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Dersom du ikkje kjøpte spelet hos Steam, må du låne nokon andre sin CD eller ta deg ein tur til Aden-bukta *hosthost*. Ja, i somaliske farvann kan du sikkert bruke din egen key på spillet og spille online med det om det er et online spill. Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 C&C Tiberium Wars er et EA spill, så mest sannsynlig kan du registrere key og laste det ned med EA manager. https://activate.ea.com/gameactivation.do Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå