BigJaffa Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Eg leiter etter The wave fra 1981 men kan ikkje finne nokon som selger den. Men vist det er nokon som veit kor eg kan få kjøpt den. Vist det er nokon som har den og ønsker å selge den til meg kan du sende ein PM. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Regner med det er denne du leter etter. Er ifølge Amazon sonefri. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 Regner med det er denne du leter etter. Er ifølge Amazon sonefri. Takker, tenkte ikkje på amazon Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Det kom forresten nylig en helaftens tysk remake. Har fått ganske god kritikk, men har ikke sett den selv enda: http://www.imdb.com/title/tt1063669/ Endret 4. mars 2010 av Venetar Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 Ja har fått med meg det, etter det som eg har sett på youtube fra filmen så ser den ganske bra ut. Er litt usikker om eg skal ta den fra 1981 eller den som kom no. Mulig begge. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Det kom forresten nylig en helaftens tysk remake. Har fått ganske god kritikk, men har ikke sett den selv enda: http://www.imdb.com/title/tt1063669/ Denne så jeg på forrige Kosmorama. Veldig bra, er faktisk enda bedre enn den amerikanske som kanskje er mest kjent her til lands. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Vi så den tyske versjonen på skolen for en stund siden, må si det er en av de bedre filmene skolen har vist oss. Synd det er så traurig filmutstyr der, kan tenke meg opplevelsen hadde blitt skrudd opp noen hakk hvis jeg så den hjemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå