Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kommer jeg til å nå 30GB/mnd grensen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Whoa! Sjekke loggen min hos Telenor nå. Det meste jeg har downloadet på en måned er 32,26GB, og det er den eneste gangen jeg har vært over 30GB på to år!!!

 

Det minste jeg har downloadet på en måned er 0,17GB!!

 

Uff...det er litt kjedelig kanskje. Får se hva gjennomsnittet mitt for de 22mnd vi har hatt ADSL her i huset er ~9,30GB pr mnd.

Lenke til kommentar

I dag er første gangen i mitt liv jeg har blitt forbannet over høy hastighet på download, når jeg våkna og gikk bort til downloadboxen min lastet jeg ned på ca 130kbps, mot tidligere sjelden over 100.

 

Da jeg ble oppringt fra emoon ga jeg klar beskjed om at jeg ville tenke dette gjennom og regne litt på det før jeg bestemte meg, og hun sa at jeg måtte svare på tilbudet, som for meg så mer ut som en bestillingsbekreftelse, før det skjedde noe.

 

Greit med høy hastighet men jeg har allerede bestemt for at jeg absolutt ikke vil ha noen grense på så lite som 30GB/mnd. Det er tross alt Telenor og jeg er ganske så sikker på at dette vil medføre en god del halvtimer med venting på kundeservice.

Lenke til kommentar

Ser ut for meg som selgeren signa deg opp på nytt abbonement med en

gang:

 

Oslo, 06.06.2003.

 

Vi takker for deres bestilling av Telenor Upgrade 1024.

 

Ta gjerne kontakt med oss på e-post: [email protected] dersom du har spørsmål. Oppgi da produkt og kontaktperson (undertegnede).

 

 

--

Med vennlig hilsen

For Telenor Upgrade

 

Mariell Unhjem

Emoon Sales

 

Telenor stinks punktum.

 

 

Luv Funk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...