Gå til innhold

PL: 6.3.10 v Burnley, Emirates Stadium

Anbefalte innlegg

Er fornøyd med kampen, bortsett fra 15 siste minutter hvor der Arsenal ikke gadd å spille og lot Burnley gjøre hva de ville. Det er noe vi må jobbe med!!! Blir ofte slapp når vi leder med et mål, det kan fort bli baklengsmål for det.

Rosicky var helt konge å se på, han skapte flyt i laget. Fryd å se på. Er nokså fornøyd med resten av laget. Forresten jeg skjønner virkelig ikke hvorfor folk her blir irriterte å se Bendtner smilte da han ble byttet ut, det var jo lett å se at han lo av hans egen presentasjon for han vet at han var mye bedre enn det han gjorde idag. Han hadde mange gode bevegelser, det blir spennende å følge med hans utvikling.

Bendtner kan egentlig mye mer enn det han har gjort på banen, har dere sett hans skudd på trening? Han er sinnsyk med skudd egentlig, men sliter å få det til under kamp. Får håpe at det løsner snart.

Enig med alt du skrev der. I tillegg er jeg veldig fornøyd med Nasri sin innsats i denne kampen, nå er han virkelig i form.

Wenger sa følgende angående Bendtner..

"I believe at the surface he looks like 'okay, I missed the chances', but underneath he is really disappointed."

Endret av Rosicky_Gunner
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Walcott var langt fra en 10 idag. Man kan ikke få 10 om man bare leverer en omgang. Det var antydninger i 1 også, men ikke i nærheten av en 10. Walcott har vært veldig svak denne sesongen, men idag leverte han. Dette er selvfølgelig veldig moro, men sammenlignet med resten av nivået til Arsenal er det dette man skal forvente av en spiller på en god dag.

Jeg synes det er helt ok å gi han 10. Hvis Bendtner hadde satt de åpenbare sjansene hadde Theo vært oppe i minst 4 assist og 1 mål, i tillegg til alt annet han skapte, og det er verdig en 10'er. Når han i tillegg har spilt ræv resten av sesongen...

Lenke til kommentar

Så opptaket av kampen nå istad. Bendtner bommer mye, men jeg synes det blir litt morsommere å se han bomme 10 ganger enn f.eks. ha Eduardo, som ofte ikke skaper halvparten av mulighetene som han senere bommer på :)

Lenke til kommentar

Så opptaket av kampen nå istad. Bendtner bommer mye, men jeg synes det blir litt morsommere å se han bomme 10 ganger enn f.eks. ha Eduardo, som ofte ikke skaper halvparten av mulighetene som han senere bommer på :)

Dette medfører riktighet.

Og nei, Walcott fortjente ikke ti fra et rent fotballmessig synspunkt, klart han ikke gjorde det. Men det var en fabelaktig forestilling i en vanskelig periode for Theo, og jeg gjorde det klart at ratingen var biased. Theo er fantastisk og jeg tror han vil fortsette denne formen fram mot VM.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...