invalid_user Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) THEOOOOOOO DU ER FAEN MEG AWESOME! JAJAJAJAJAJA Are you Thierry in disguise? Endret 6. mars 2010 av iRoman Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Helt enig. Walcott har vært frisk i 2 omgang. Fint mål av han også. Fortsett sånn. Endret 6. mars 2010 av -Lasse Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 WHATS THE TIME, MOTHERFUCKERS?!?! THEO! THEO! THEO! THEO! Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Det er til å gråte av. Walcott spiller forresten jævlig bra ift. tidligere. Walcott er i form i dag! Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Hvorfor bytter Wenger Rosicky ? Skjønner meg ikke på det. Synes han har vært en av de beste idag. Så tydelig at Rosicky ikke var fornøyd med det. Så det når Walcott scorte, da så han at han måtte bytte. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Theo skulle hatt 1 goal og 3 assists i dag. Herregud. Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Håper dette er Walcott som er tilbake, faen det målet var fortjent etter innsatsen hans i 2. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Theo skulle hatt 1 goal og 3 assists i dag. Herregud. True story. Godt Arshavin er tilbake da Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 1 goal og 4 assists nå. Bendtner er utrolig (dårlig). Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Bendtner har ikke hatt dagen idag, nei. Men vet han kan mye, mye bedre enn dette. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Vet ikke hva jeg skal si. Bendtner er så latterlig at jeg har ikke ord. Heldigvis har vi en Walcott som har skapt mer i andre enn det han har gjort i hele sesongen. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Hehe. Bendtner vil virkelig ha et mål i dag. Tipper at han scorer snart Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Jeg hater Bendtner for at det fortsatt er nerve i denne kampen. Theo fuckin Walcott man of the match, enough said. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Walcott ser ut som en helt ny spiller. Han båder finter og vender på en måte jeg aldri har sett før. Tror taklingen til Fox i første omgang tente han og ga han selvtillit og vilje til å vise seg fram. Go Theo! Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Hehe. Bendtner vil virkelig ha et mål i dag. Tipper at han scorer snart Dessverre må vi vente til neste kamp for å se det tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå