Prinz Poldi Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Cesc og Nasri med skade? Just our luck. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Eeeeh, er Cesc småskadet? Så han var borte ved Lewin i stad, og nå varmer Diaby opp?! Hjelper ikke at Nasri lå nede et par minutter heller. Synes det skjer skummelt mye med spillerene våres. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 FOR ET HISTORISK BRA MÅL!!!!! HAHAHAHA CESC FABREGAS 14 MÅL! Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 FABREGAAASS Fy søren til pent spill Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 CESC FABREGAAAAAS! Gutten kommer til å knuse Bobby P's rekord! Fuck yeah! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Jaaa, Fabregas Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Hvor mange muligheter trenger dansken? Brenner latterlig mye muligheter. Walcott har vært drit etter lovende åpningsminutter. STÅ OPP WALCOTT!! JEG ELSKER DEG FOR DETTE!! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 NEEEEEEEEEEI. FUCK. FUCK. FUCK! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Ut med Cesc Håper det bare er for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Vi framstår så hodeløse uten Cesc at det er helt tragisk. Se kontringen som et eksempel. Denilson vet såvidt hvilket mål han skal spille mot. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Denilson er crap altså. Blir lei meg hver gang han stopper opp Arsenal kontringer og slår feilpasninger. Han passer bare ikke helt inn. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Clichy med mean face! I like it. Vi fremstår tente over hele fjøla idag! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Cesc er en forbanna magiker. Helt utrolig! vi ble vel snytt for iafall en straffe, men så lenge vi vinner så skal jeg ikke klage. Satser på at Cesc blir spart, tror egentlig det. Elsker forresten kombinasjonen Eboue - Walcott. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Denilson er crap altså. Blir lei meg hver gang han stopper opp Arsenal kontringer og slår feilpasninger. Han passer bare ikke helt inn. Hadde litt sansen for Denilson før, men denne sesongen har han vært veldig veldig svak. Har dog vært ok defensivt hittil i denne kampen, men pdd. mener jeg faktisk at både Eastmond og Coquelin er bedre spillere enn Denilson. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Gud bedre Bendtner! Du kunne scoret 2-3 mål i dag! FLOTT innlegg fra Theo! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Nicklas Bendter er ubrukelig. Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Walcott med PERFEKT legg! Faen Bendtner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå