Stefan_B Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Har mye mer lyst til å se Kyle Bartley. Tviler heller ikke på at han kan gjøre en bedre jobb. Burnley er jo et av ligaens svakeste lag, så hvis han skulle fått sjansen noen gang burde det være i morgen. Bartley er på utlån dessverre, så blir nok Silvestre i morgen uansett om vi ønsker det eller ikke.. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Da lurer jeg på hva han gjør i stallen vår? Utlånet er nok over. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Da lurer jeg på hva han gjør i stallen vår? Utlånet er nok over. http://www.arsenal.com/news/news-archive/kyle-bartley-joins-sheffield-united-on-loan Alle reserve spillere står oppført i stallen selv om de er på utlån. Er en grunn til at Nordtveit, Botelho, Gilbert, Hoyte osv. står oppført der ennå Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Nå prater jeg om stallen som har blitt tatt ut til dagens kamp: Arsenal (from): Almunia, Clichy, Vermaelen, Silvestre, Sagna, Nasri, Denilson, Fabregas, Rosicky, Walcott, Bendtner, Fabianski, Arshavin, Eduardo, Traore, Diaby, Campbell, Eboue, Bartley. Stallen er kanskje ikke det korrekte ordet... Team squaden hvertfall Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Nå prater jeg om stallen som har blitt tatt ut til dagens kamp: Arsenal (from): Almunia, Clichy, Vermaelen, Silvestre, Sagna, Nasri, Denilson, Fabregas, Rosicky, Walcott, Bendtner, Fabianski, Arshavin, Eduardo, Traore, Diaby, Campbell, Eboue, Bartley. Stallen er kanskje ikke det korrekte ordet... Team squaden hvertfall Da lurer jeg virkelig på hvor du har fått tak i den lagoppstillingen. For Bartley er på utlån, og Campbell som står oppført der er bekreftet ute Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Fant den på Teamtalk. Har de bare gjettet? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Almunia Eboué - Vermaelen - Silvestre - Clichy Cesc - Denílson - Rosicky Walcott - Bendtner - Nasri Subs: Fabianski, Sagna, Traoré, Eastmond, Diaby, Arshavin, Eduardo Damn, Denílson som DM. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Fant den på Teamtalk. Har de bare gjettet? Jepp. http://www.arsenal.com/news/news-archive/team-news-four-changes-for-burnley-game Ingen Bartley som du ser Edit: Får virkelig håpe at Denilson spiller en god kamp i dag, har ikke akkurat blitt imponert noe særlig av Brasilianeren denne sesongen, bortsett fra 6-1 kampen mot Everton! Endret 6. mars 2010 av Mavado Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 har canal + gjort en feil eller? denilson som midtspiss? :S Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Ingen Bartley som du ser Da beklager jeg! Tipper vi vinner 4 - 1. Målene kommer fra Rosicky, Denilson, Cesc og Bendtner. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Tihi, JET har scoret for Doncaster. ^^ Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Bra start! Walcott har vært meget god. Ser også at JET Har scoret for Doncaster! Edit: Wilshere starter forøvrig for Bolton i dag! Endret 6. mars 2010 av GoreGalore Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Wilshere og JET med mål! Fantastisk! Dette blir forresten sesongens største bombe hvis vi ikke vinner her. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Awesome med Wilshere-goal! Ser at han fikk starte i dag til fordel for Weiss, som har vært ute og klagd på for lite spilletid i Bolton. Håper Wilshere fortsetter å benke den arrogante Shitty-klysa. ^^ Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Og der scorte Jay Simpson for QPR Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Lenge siden jeg har sett Arsenal starte så bra som de har gjort idag. Idag var de på fra første minutt. Bra saker. Walcott har kommet seg littegrann også. Litt mer selvtillit nå. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Ex-gooner Matthew Connolly dobler for QPR, dette er visst goonernes dag å score på. På tide at gooners på Emirates scorer nå... Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Silvestre og Almunia kombinerer i egen 16-meter. Hadde hjertet i halsen der. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Eeeeh, er Cesc småskadet? Så han var borte ved Lewin i stad, og nå varmer Diaby opp?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå