Croyfer Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Heysann. Jeg har nettop skaffa meg ASUS A7N8X deluxe, og jeg har et lite problem med det. Når jeg bruker de innebygde nettverkskortene i kortet får jeg ikke til å sende DCC på mIRC. Men når jeg bruker et PCI-nettverkskort går det ann å sende DCC uten problemer. Noen som vet hvorfor jeg ikke klarer å sende DCC med de innebygde netverkskortene? Det kan virke som at det er en innebygd firewall i nettverkskortene i HK'et eller .no NOEN som kan hjelpe meg ?? 8) Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Sjekk om firewallen (den innebygde i winxp) er på er det eneste rådet jeg kan gi! Lenke til kommentar
Electr0n Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Croyfer: Hvorfor kjøpte du xp2600+? er ikke det tbred? jeg kjører min xp2500+ på 2336mhz nå edit: har ikke prøvd mer enn 2336mhz heller.. har for crappy ram. btw, jeg har også samma problemer som deg, med EPoX 8rda3+, får ikke DCC i irc med de innebygde nettverkskortene.. rare greier. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 Sjekk om firewallen (den innebygde i winxp) er på er det eneste rådet jeg kan gi! Ja, den er skrudd AV Lenke til kommentar
FSOL Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Jeg har også samme problem med ABIT is7, 3com nic. Jeg må også bruke pci nic for å slippe firewallen. XP firewallen er av. Noen må vel ha greid å løse dette. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 29. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2003 Kanskje vi må sende en mail til Asus og spørre. BTW: jeg har funnet ut at jeg klarer meg ganske godt uten DCC i mIRC. Det finnes andre metoder å få sende filer til kompisser. WWW File Share Pro f.eks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå