zimmn Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 jeg begynner da å bli lysten på ny telefon og da er spørsmålet om jeg skal kjøpe meg HTC Desire eller vente til Windows phone blir lansert og telefonene begynner å komme. bruker en touch hd nå og har blitt vant til WM de siste årene så er lysten på å fortsette med det, men Desire ser ytterst spennende ut.. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 kjøp htc desire! wm7 ser jo helt ræva ut! Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) winmo 7 kommer til å bli helt anderledes en 6.5 uansett og ikke bakoverkompatibelt. og om winmo7 er bra er det ingen som vet. Det man kan vite er at winmo7 sikkert ikke kommer før rundt jul, og sikkert ikke skikkelig før etter nyttår. Det er helt nytt så det vil ha få apps/spill og sikkert endel bugs. Men imo. ser det vedlig nice ut. jeg ville anbefalt en android telefon, spesielt Desire, da android kjører på som fasan nå og vil nok bli kongen på haugen om ikke så lenge. Desire kommer jo ut denne måneden og jeg har allerde forhåndsbestilt det er nå isåfall det jeg mener ^^ Endret 3. mars 2010 av anotherzen Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 hvis du syns wm7 så bra ut, da kan du kjøpe deg en iphone heller, det er ingen smarttelefon system de har laget. de har laget et rent multimedia system, det er det ikke er multitasking, htc eller andre mobil produsenter kan ikke legge inn egene ting som touchflo 3D,touchwiz og sense. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Helt klart Desire. WP7S ser fint ut men kommer ikke før slutten av året og med tanke på at det er et helt nytt system blir den nok ikke ordentlig etablert i markedet med nevneverdig mengde apps før om minst 2 år. Lenke til kommentar
zimmn Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 da har jeg hørt feil info, hvis det ikke kommer ut før til juletider og kanskje etter det må jeg ha en ny telefon før den til uannsett.. takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå