uruvon Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Det er klart å miste en stor brusflaske med lettbrus på stuegulvteppet. Det er ikke jeg som har kjøpt teppet, så jeg vet ikke hva det er laget av - ull eller syntetisk. Noen særlige råd om hva jeg bør gjøre for å få dette ut av teppet igjen? Lenke til kommentar
Lufthode Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Det er klart å miste en stor brusflaske med lettbrus på stuegulvteppet. Det er ikke jeg som har kjøpt teppet, så jeg vet ikke hva det er laget av - ull eller syntetisk. Noen særlige råd om hva jeg bør gjøre for å få dette ut av teppet igjen? En fuktig klut eller oppvaskhånkle over flekken kan suge vekk noe av sølet. Om ikke alt forsvinner da, så finnes det bokser med et skum man sprayer på, og støvsuger vekk, hvor da skummet renser teppet. Men før du bruker noe annet enn vann ville jeg forsøkt å finne utav hva teppet er laget av, så du ikke bruker et middel som kan skade teppet. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Tidligere brukte vi potetmel på "pisseflekkene" til hvalpen. Fungerte som f..! Hadde det fått godgjort seg så fuktet vi teppet og la på potetmel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå