Morten1987 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 jeg har lagt the sims 3 på n ekstern harddisk, men nå vil det ikke laste ned ting å jeg lurer nå på hvordan jeg avinnstalerer det. jeg finner ikke ut hvordan jeg gjør det... e det noen somvet hvordan man avinnstalerer spill på eksternharddisk? Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Merk mappen og trykk på Delete. Lenke til kommentar
Morten1987 Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 blir den skikkerlig avinnstalert da? eller ligger den å lurer et sted? jeg finner ikke der det står avinnstaler... prøvde å samboer til å se på det, men han visste ikke heller... derfor fikk jeg skrive her... hjelper det å trykke slett, eller ødelegger det sillet? Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Gå på start menyen og klikk på kontrollpanel, deretter trykker du på programmer og funksjoner. Hvis du ikke finner den på listen der, er det bare og slette hele mappen. Lenke til kommentar
Morten1987 Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Gå på start menyen og klikk på kontrollpanel, deretter trykker du på programmer og funksjoner. Hvis du ikke finner den på listen der, er det bare og slette hele mappen. Du er genial:) tusen takk:) Lenke til kommentar
S-Immy Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Eller så kan du gå inn på mappen å se om spillet har et Uninstall icon. Så trykker du bare der så får du nok opp avinstallerings menyen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå