IcedInsanity Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Hei. Skal bestille meg nye piggdekk og har ett spørsmål, eller to Skal eg kjøpe stålfelger eller lettmetall? Har det noe å si bortsett fra utseende? Og får eg muttere med dekkene når eg bestiller? Takker for svar Endret 3. mars 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Skal eg kjøpe stålfelger eller lettmetall? Har det noe å si bortsett fra utseende? Lettmetall felger blir lettere ødelagt, kjipere å kantkjøre og ser penere ut. Utenom det og evt. dim-forskjell har det lite å si. En vektforskjell mellom de felgene blir så teoretisk på vanlige biler at det ikke er verdt å nevne. Og får eg muttere med dekkene når eg bestiller? Nei, muttere og bolter varierer fra modell til modell, det er dermed upraktisk å sende med bolter eller muttere. Med mindre annet er oppgitt så klart. Det vanligste er at man bestiller dette utenom, Torshov, Biltema og lignende butikker har gjerne bolter og muttere til bilen din. Forresten, emnetittelen din er lite beskrivende, bør endres. Endret 3. mars 2010 av aklla Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Skaff deg lettmetallfelger, det gjorde jeg til mine piggdekk og det er null problem. Da ser jo felgene greie ut hele året Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Skal eg kjøpe stålfelger eller lettmetall? Har det noe å si bortsett fra utseende? Lettmetall felger blir lettere ødelagt, kjipere å kantkjøre og ser penere ut. Utenom det og evt. dim-forskjell har det lite å si. En vektforskjell mellom de felgene blir så teoretisk på vanlige biler at det ikke er verdt å nevne. Og får eg muttere med dekkene når eg bestiller? Nei, muttere og bolter varierer fra modell til modell, det er dermed upraktisk å sende med bolter eller muttere. Med mindre annet er oppgitt så klart. Det vanligste er at man bestiller dette utenom, Torshov, Biltema og lignende butikker har gjerne bolter og muttere til bilen din. Forresten, emnetittelen din er lite beskrivende, bør endres. Sendte mail til dem, og muttere fulgte med felgene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå