Kimelimm Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Er det mulig å få tilbake det gamle designet på forumet? Denne nye greia er faktisk ganske irriterende SYNES JEG. Flott om jeg kunne brukt det gamle Kim. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Det lurer jeg også på! Endret 3. mars 2010 av malnor Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Hvis dere bruker Firefox er dette mulig, da dere kan bruke Greasemonkey (en plugin) og en egenprodusert javascriptfil som forandrer utseendet på forumet. Les mer i denne posten. Hvis dette er uaktuelt må dere nok vente, da det gamle forumutseendet ikke er kompatibelt med den nye versjonen av forumet. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Man kan ikke bruke ipb 2 skin på ipb3, disse må skrives om igjen. Vi har egen tråd for det nye utseende, og det kan lett ordnes med et greasemonkeyscript som man finner i denne posten: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1205515&view=findpost&p=15280256 Siden vi har en tråd fra før, stenger jeg denne. MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg