Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hører jobbelyder fra harddisk når jeg bruker headset

Anbefalte innlegg

Hei

Som overskriften sier sliter jeg litt med irriterende og slitsomme jobbelyder, mest sannsynlig fra harddisken, når jeg bruker headset. Pc høytalerne fungerer fint, men i det jeg kobler i headsettet, kommer disse durende lydene. Det blir fryktelig slitsomt i lengden.

Har noen vært borte i samme problemet? Har prøvd å søke litt rundt, men de fleste med samme acer modell som meg har bare hatt problemer med spraking i høytalerne.

Mvh

Lodotten

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kobler du til høyttalere og headsett samme plass? Hvis du kun hører rare lyder når du kobler til feks front pluggene, kan det vere at det er elektromagnetisk støy. Prøb å koble høyttalerene til en annen plugg en der de er koblet til (hvis de er koblet til bak, prøv å koble de til foran og vice versa)

Endret av Zero-
Lenke til kommentar

Beklager, var kanskje litt dårlig forklart av meg.

Kobler ikke til eksterne høytalere. Bruker de innebygde acer høytalerne. Er tross alt en bærbar, litt stress å koble til usb-lydkort?

Men det kan godt stemme at det er elektromagnetisk støy. Har bare en plugg til headsettet, så har dessverre ikke mulighet til å prøve andre plugger. Som sagt, det er kun når jeg kobler til headsettet at ulydene oppstår.

Lodotten

Lenke til kommentar

Beklager, var kanskje litt dårlig forklart av meg.

Kobler ikke til eksterne høytalere. Bruker de innebygde acer høytalerne. Er tross alt en bærbar, litt stress å koble til usb-lydkort?

Men det kan godt stemme at det er elektromagnetisk støy. Har bare en plugg til headsettet, så har dessverre ikke mulighet til å prøve andre plugger. Som sagt, det er kun når jeg kobler til headsettet at ulydene oppstår.

Lodotten

Ok, trodde det var stasjonær jeg... Men prøv med annet headsett eller eksterne høyttalere også, da kan du finne ut om det er headsettet eller datamaskinen det er noe feil med...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...