BoarderXtrem Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 hello. Jeg har tenkt til å kjøpe en ny hd kanskje en ssd disk, men lurer på om det går ann å flytte over det os som jeg har på den andre disken uten prob. har win 7 oem. Det burde vel gå uten prob eller tar jeg helt feil. skal jo brukes på den samme pcen. sikkert ett veldig dumt spørsmål. Lenke til kommentar
johome Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Du kan bruke Acronis True Image til dette. Velg klonefunksjonen. Hvis du ikke får det til, kan jeg vise deg hvordan jeg gjør det. Gratisalternativet er Clonezilla Endret 3. mars 2010 av johome Lenke til kommentar
BoarderXtrem Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 hei. Jo takk. skal prøve å så kommer jeg tilbake om jeg ikke får det til.. Takk for hjelpen da. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Win7 har innebygd image backup funksjon. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1167413&st=20 SSD disker stiller krav til alignment, så du bør ikke klone en disk som er partisjonert i XP. Hvis den er partisjonert i Vista eller Win7 så går det greitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå