marte_marte Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Hei:) Jeg og to venninner driver med planlegging av backpacking i Sør-Øst-Asia. Det begynner å ta form, men jeg lurer på om det er noen som har tips til ting det går an å gjøre i sydlige Vietnam. Vi både ankommer og forlater Vietnam via Ho Chi Minh City, og trenger noen forslag til ruter å gå, topper å bestige og steder å se i "nærheten". Vi har noen dager på oss, så litt avstand skal ikke bli noe problem! Vi er veldig klare for å se litt kyst, natur og kultur forutenom bylivet vi får sett i Ho Chi Minh! Takk for all hjelp:D Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 HAr dere tid hadde jeg ville spandert ett par dager oppe i Hoi An Lenke til kommentar
rosin Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Dalat skal visst være en romantisk by for kjærestepar og jeg tror byen er kjent for å ha masse vakre blomster...Jeg har selv vært i Nha Trang, byen har en fantastisk nydelig sandstrand! Vet ikke om det blir for langt unna for dere da men...jeg har også vært i Saigon, var der bare en kort stund, men det finnes sikkert nok å gjøre der også dersom man undersøker litt:) god reise! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå