Stylz Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Er det muligheter for flere tilkoblinger til et BOSE CineMate anlegg. Pr i dag så har jeg en PS3 koblet til TV'n. og TV'n er koblet til BOSE anlegget. Men hvis jeg har lyst til å spille av en vanlig audioCD, evt. koble til PC, må jeg da gå via TV'n. Må TV'n altså stå på for å høre på en vanlig CD? Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg vil tippe at Bosen har inngang for vanlig RCA stereo (rød/hvit kontakt). Hvis PS3en også har dette er det jo bare å koble opp og prøve. Lenke til kommentar
Stylz Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg vil tippe at Bosen har inngang for vanlig RCA stereo (rød/hvit kontakt). Hvis PS3en også har dette er det jo bare å koble opp og prøve. Ok... det jeg vel egentlig prøver å si, er om jeg kan koble både PC, PS3 og TV til Bose-anlegget. Poenget er at det kun er én inngang her. Finnes det f.eks. en "splitter" av noe slag som kan håndtere de forskjellige kildene? Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Du kan jo evt satse på en omkobler boks som tar flere lydkilder og sender dem ut til Bosen, som feks denne: http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=134856533 men direkte elegant blir det jo ikke.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå