Gårby Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Plutselig har laptopen min, etter et par år, begynt å få skurring i høytalerne. Starter jeg laptopen på nytt så er alt fint noen timer før skurringa begynner igjen. Skurringa kommer uansett om jeg spiller mp3-filer fra laptopen eller stream m/lyd fra nettet. Noen som vet hva dette kan skyldes? Kan lydkortet sånn helt uten videre bare bli skadet? Bør jeg formatere? Lenke til kommentar
Livert Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Har akkurat samme problem, sitter med en Dell Latitude D531, har forsøkt å reinstallere lyd-driverne fra Dell-sidene, men problemet er der enda. Akkurat nå bruker maskina en SigmaTel-driver (er dette noe Microsoftgreier?). Noen som vet om det går an å teste noen andre drivere, i så tilfelle hvilke? Lenke til kommentar
Livert Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Gårby: Kanskje du kan ha interesse av denne siden Jeg har ikke fått testa alt på siden enda, men kanskje det funker Lenke til kommentar
Gårby Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 Takker. Skal prøve, selv om jeg ikke har en Dell, men en Acer. Lenke til kommentar
Livert Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 For mitt vedkommende, så funker det å enten skru volumet ganske lavt på laptopen og høyt på anlegget, eller så blir det blir det ofte normalt etter at jeg har ehm..'jukka' litt opp og ned på volumet på laptopen. Det vil si at jeg skrur volumet opp, deretter ett hakk ned. Så sier det klikk og lyden blir ofte normal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå