wonki Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 skal kjøpe meg blitz og ny som jeg er er jeg usikker på hva jeg bør ha til krav. har sett på sigma ef5300dg st super, men aner jo ikke om dette er en greit blitz og en selvutløser. noen råd? lønner det seg å kjøpe disse tingene på nett? kjøpt kamera i butikk og syns ofte det er litt tryggere visst noe er feil takker for svar:) Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Phottix Cleon I Wireless N10 er en grei selvutløser til D90. Koster nesten ingenting, fås på Ebay Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Phottix Cleon I Wireless N10 er en grei selvutløser til D90. Koster nesten ingenting, fås på Ebay Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Anbefaler heller Phottix Plato, har både den og Cleon I, og liker Plato bedre. Ca samme pris. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 nikon sb600 og oppover er bra. da kan du bruke CLS og TTL for å fjernstyre blitzen uten noe ekstra utstyr. japanphoto selger enkle selvutløsere til 200,- Lenke til kommentar
qysusan Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Referanse her lav pris,Høy kvalitet 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå