#Kroenkeout Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Hei, Er det noen som tar denne utdanningen som kan forklare hvordan skoledagene består av? gi meg en kort innføring i hva jeg kan forvente meg? Skal søke i Bodø, men uansett om du er enn annen plass enn det, svar! Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 INGEN med erfaring innenfor denne studien her på forumet? Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Sorry, har ikke erfaring, men har søkt i Bodø selv virker som et spennende studie Men sånn jeg har forstått det vil det blir teori, praksis og egentrening Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2010 jepp slik har jeg også forstått det. var også interessert i å vite vilken teori vi kommer til å få. Hvordan er oppgavene. obligatorisk oppmøte. osv... Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Obligatorisk oppmøte er det på de fleste høgskoler som er campusbasert. Regelen ved de fleste studiene er et oppmøte på 80% Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå