danbolt Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Hei! Jeg la inn samme under HTPC, men prøver her: Har en HTPC som bare har projektoren som skjerm. Hvis jeg skal installere noe på PC'en, eller bare høre på musikk, er det tungvint å starte opp projektor og forsterker - er det mulig å koble til den bærbare via usb eller annet, og se skjermbildet til HTPC'en på denne? Har trådløst tastatur og mus på HTPC'en. Lenke til kommentar
___ Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Hei! Jeg la inn samme under HTPC, men prøver her: Har en HTPC som bare har projektoren som skjerm. Hvis jeg skal installere noe på PC'en, eller bare høre på musikk, er det tungvint å starte opp projektor og forsterker - er det mulig å koble til den bærbare via usb eller annet, og se skjermbildet til HTPC'en på denne? Har trådløst tastatur og mus på HTPC'en. Hva med å installere VNC eller lignende på HTPC'en? W Lenke til kommentar
danbolt Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Antagelig akkurat hva jeg trenger - takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå