Gå til innhold

darwin teorien, stemmer den?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan forklarer du med evolusjonteorien at det levde en meter høye steinaldermenn, med hoder mindre en sjimpanser i Indonesia for 12 000 år siden ?

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Homo_floresiensis

 

Hvilken relevanse har de?

Vel de passer ikke inn i evolusjonteorien. Derimot passer de inn i den oppfatning at den opprinnelige menneskerasen alle menneskene stammer fra hadde iboende den egenskapen, at de med tid kunne bli til alle de menneskerasen som nå lever og før har levd.

 

Forklar hvorfor de ikke passer inn i evolousjonsteorien.

Evolousjonsteorien sier at menneske utviklet seg fra en liten ape som levde for 3 000 000 år siden. Indonesias steinaldermenn som levde for 12 000 år siden, var mindre en denne apen.

Evolusjonsteorien sier da ikke at ting blir større og større etter hvert som de utvikler seg? :p

De passer overhode ikke inn i evolusjonsteorien. Evolusjonistene sier det er noe feil.

 

NATURE NEWS > It sounds too incredible to be true, but this is not a hoax. A species of tiny human has been discovered, which lived on the remote Indonesian island of Flores just 18,000 years ago.Researchers have unearthed remains from individuals who were just one metre tall, with grapefruit-sized skulls.

 

PS: Fotografiet av fossilen er forstørret.

Endret av IHS
Lenke til kommentar

Jeg synes du burde begynne å lese hva som står i Wikipedia-artikler, og ikke bare finne lenker til noen tilfeldige og påstå at de støtter forklaringsmodellen du har funnet på. Kanskje du kunne lære noe.

Er ikke disse steinaldermenneskene virkelig for deg ?

Hvordan klarer du å komme opp med svar som er så totalt blottet for logikk og relevans? Jeg synes fortsatt du skal lese artikkelen. Det er et ganske interessant funn, selv om det som står der på ingen måte støtter verdenssynet ditt.

Lenke til kommentar

Jeg synes du burde begynne å lese hva som står i Wikipedia-artikler, og ikke bare finne lenker til noen tilfeldige og påstå at de støtter forklaringsmodellen du har funnet på. Kanskje du kunne lære noe.

Er ikke disse steinaldermenneskene virkelig for deg ?

Hvordan klarer du å komme opp med svar som er så totalt blottet for logikk og relevans? Jeg synes fortsatt du skal lese artikkelen. Det er et ganske interessant funn, selv om det som står der på ingen måte støtter verdenssynet ditt.

verdenssynet ? tema er evolusjonsteorien kontra virkelighten.

Lenke til kommentar

 

Nå hoppet du glatt over svaret mitt igjen. Som jeg sa, evolusjonsteorien sier ikke at en art vokser over tid. Hvorfor er da disse små menneskene (litt usikker på om de kalles mennesker, taksonomi er ikke min sterke side) et bevis mot evolusjon?

Lenke til kommentar

 

Nå hoppet du glatt over svaret mitt igjen. Som jeg sa, evolusjonsteorien sier ikke at en art vokser over tid. Hvorfor er da disse små menneskene (litt usikker på om de kalles mennesker, taksonomi er ikke min sterke side) et bevis mot evolusjon?

 

Ja de er mennesker, alle dyr som er med i homo slekten er mennesker.

Så homo neandertalies er Neandertal mennesker osv.

Lenke til kommentar
> It sounds too incredible to be true, but this is not a hoax.

Hahahaha.... :!:

 

Det gjorde jo hele historien veldig troverdig! Oh Boy!

 

 

EDIT: Etter å faktisk ha sjekket linken, må jeg innrømme at jeg var meget forutinntatt. Til mitt forsvar må jeg bare si at påstander som begynner med " Det er helt utrolig, men dette er faktisk sant", setter i gang et orkester med alarmklokker hos meg...

 

Å uttale meg om hva funnet (som nå er flere år gammelt) betyr for evolusjonshistorien til mennesket kan jeg ikke mene noe om, men jeg kan ikke se at dette beviser noe fra eller til i forhold til selve evolusjons-teorien. Den står forsatt fjellstøtt uansett hvilke rare skjelletter eller fossiler som blir funnet i framtiden.

Endret av The Metal God
Lenke til kommentar
> It sounds too incredible to be true, but this is not a hoax.

Hahahaha.... :!:

 

Det gjorde jo hele historien veldig troverdig! Oh Boy!

 

 

EDIT: Etter å faktisk ha sjekket linken, må jeg innrømme at jeg var meget forutinntatt. Til mitt forsvar må jeg bare si at påstander som begynner med " Det er helt utrolig, men dette er faktisk sant", setter i gang et orkester med alarmklokker hos meg...

 

Å uttale meg om hva funnet (som nå er flere år gammelt) betyr for evolusjonshistorien til mennesket kan jeg ikke mene noe om, men jeg kan ikke se at dette beviser noe fra eller til i forhold til selve evolusjons-teorien. Den står forsatt fjellstøtt uansett hvilke rare skjelletter eller fossiler som blir funnet i framtiden.

mega forutinntatt

Endret av IHS
Lenke til kommentar

 

Nå hoppet du glatt over svaret mitt igjen. Som jeg sa, evolusjonsteorien sier ikke at en art vokser over tid. Hvorfor er da disse små menneskene (litt usikker på om de kalles mennesker, taksonomi er ikke min sterke side) et bevis mot evolusjon?

 

Ja de er mennesker, alle dyr som er med i homo slekten er mennesker.

Så homo neandertalies er Neandertal mennesker osv.

"alle dyr som er med i homo slekten" :D

 

Alle fossiler som har betgnelsen "homo" ditt elle datt, er forskjellige menneskeraser, ikke dyr.

Endret av IHS
Lenke til kommentar

Jaja. Røbb it in! :)

Jeg innrømmer i hvert fall når jeg ser jeg har tatt feil.

Hele evolutionsteorien er feil

 

 

Hvordan kan du vite dette? Og hva gjør deg så sikker i forhold til hundrevis av anerkjente forskere? Dine argumenter er som tatt rett ut fra Erasmus Montanus.

 

Jeg har lenge trodd du er ett forumstroll, men du har en så sinnsyk inbitthet og gir deg aldri at jeg rett og slett begynner at du er "feilkoblet" i mangel på bedre ord.

 

En ting er dog klart, hvis du fortsetter å poste denne mini kvinnen din så blir det sikkert sant etterhvert vettu :) Ihvertfall i ditt hode.

Lenke til kommentar

Jaja. Røbb it in! :)

Jeg innrømmer i hvert fall når jeg ser jeg har tatt feil.

Hele evolutionsteorien er feil

Hvordan kan du vite dette? Og hva gjør deg så sikker i forhold til hundrevis av anerkjente forskere? Dine argumenter er som tatt rett ut fra Erasmus Montanus.

 

Jeg har lenge trodd du er ett forumstroll, men du har en så sinnsyk inbitthet og gir deg aldri at jeg rett og slett begynner at du er "feilkoblet" i mangel på bedre ord.

 

En ting er dog klart, hvis du fortsetter å poste denne mini kvinnen din så blir det sikkert sant etterhvert vettu :) Ihvertfall i ditt hode.

Ja disse Indonesiske steinalder menneskene er til stor iritasjon for evolosjonistene. Ingen ting stemmer med teorien deres om menneskets utvikling.

 

homo_floresiensis.jpg

Endret av IHS
Lenke til kommentar

 

Hva har menneskets utvikling, som jeg forstår du prøver å illustrere, med at "evolusjonistene" ikke liker funnet av homo floresiensis? 

 

 

Du har forstått at evolusjon også innebærer at det er utrolig mange "grener" i utvikling, og at det er derfor vi har det artsmangfoldet som vi har? Hvis ikke, så må du med ord - og ikke håpløse bilder og linker som ikke forklarer dine meninger - utrede hva du faktisk mener. Det du kommer med er jo helt håpløst og kunnskapsløst, du har jo ikke servert et eneste bevis mot evolusjon, bare kastet ut dine egne meninger uten noe som helst logisk støtte.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...