Gå til innhold

Jess!

cd32

Anbefalte innlegg

Fikk godkjent utsettelse av siviltjenesten (les:straffearbeidet) i dag!! Steike hvor glad jeg er! Må bare dele min glede med resten av verden... smiler fra munnvik til munnvik... jepp går ann det. :grin:

Men er det noen som vet hvordan jeg blir kvitt disse folka for godt? Har nektet mill.tjeneste, utsatt siviltjeneste.. tenkte jeg skulle stifte en religion og bli totalnekter av overbevisnings grunner.. noen som vil være med? Noen forslag til navn på denne eventuelle tro?

PS:

Har postet dette under "off topic -> søppel" så ikke bann meg for useriøs posting.. :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stifte en religion? Morosamt! Meeen, du trenger noe sånt som 5000 underskrifter og må søke til fylkesmann, husker jeg ikke feil. Enklere er det kanskje å konvertere til Buddismen? Uansett, de jævlene har en tendens til å locke deg inn uansett hva du gjør, hvor troende du er osv. Totalnekting er dessverre regnet som en forbrytelse, eller blir behandlet slik..er rett og slett ikke akseptert å ikke ville lære å kverke mennesker!

Jeg slapp helt unna siden jeg er dæuhørt som **** og ser omtrent like godt som en dypvannsfisk. Du kan altids stappe en kinaputt inni hvert øre og fyre av, skulle ta knekken på det meste av hørsla! :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-28 19:23, cd32 skrev:

Fikk godkjent utsettelse av siviltjenesten (les:straffearbeidet) i dag!! Steike hvor glad jeg er! Må bare dele min glede med resten av verden... smiler fra munnvik til munnvik... jepp går ann det.
:grin:

Men er det noen som vet hvordan jeg blir kvitt disse folka for godt? Har nektet mill.tjeneste, utsatt siviltjeneste.. tenkte jeg skulle stifte en religion og bli totalnekter av overbevisnings grunner.. noen som vil være med? Noen forslag til navn på denne eventuelle tro?

PS:

Har postet dette under "off topic -> søppel" så ikke bann meg for useriøs posting.. :wink:

Hater militærnektere.

Og ikke kom her og fortell meg at det er pga. overbevisningsgrunner din slappfisk.

Du fortjener absolutt og avtjene siviltjenesten din i en barnehage med 70 snørrunger som du må skifte bleie på flere ganger daglig.

Ønsker deg alt vondt.

Mvh

Lars

Lenke til kommentar

Quote:

Hater militærnektere.

Og ikke kom her og fortell meg at det er pga. overbevisningsgrunner din slappfisk.

Du fortjener absolutt og avtjene siviltjenesten din i en barnehage med 70 snørrunger som du må skifte bleie på flere ganger daglig.

Ditto :smile:

Det var jo megacoolt å være i forcen! Rulle seg rundt i snøen i Skjold, vakt i 30 minus, taktisk flyging med helikopter (berg og dalbane!), leke krig osv. Anbefales! :grin:

Lenke til kommentar

Jeg har ikke mye til overs for militærnektere, la oss bare få det på det rene først!

Har du alvorlig psykiske problemer: ja da bør du slippe.

Har du alvorlige fysiske defekter: i de fleste tilfellene, ja da bør du slippe, MEN det finnes tjenester som ikke krever mye fysisk!

Jeg vil nok tro at veldig mange som søker om siviltjeneste på religionsgrunnlag og motstandere av å drepe osv. er rett og slett blautfisker som har hørt pappas/onkels/kameraters skrekkhistorier om militæret!!! Ikke alle, men en goood del.

De fleste har veldigt godt av et år i militæret!

Nå er det 8 år siden jeg var inne, men jeg sitter igjen med bare gode minner fra den tiden!

Og nå skal jeg ikke skrive mer, for det begynner å koke under topplokket og jeg har egentlig sagt mitt!

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-01 01:51, SirHartge skrev:

Jeg fikk innkallese i går, skal inn på værnes i juni..

ALDRI om jeg skal fullføre den tjenseten.. jeg kan ikke se poenget at jeg skal i militæret fs..

JA til frivllig og bedre betalt militær tjeneste..

Kan forstå deg hvis du skal inn på Værnes. Såvidt jeg har hørt, er det en svært liten innholdsrik tjeneste. Feie hangar og leke brannmann er ikke noe du gidder å gjøre i ett år.

Hvis du heller søker deg over til en annen tjeneste med innhold du kan tenke deg, vil du garantert like det!

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-01 02:20, Lakesis skrev:

Jeg har ikke mye til overs for militærnektere, la oss bare få det på det rene først!

De fleste har veldigt godt av et år i militæret!

det er sikkert ok å være i militæret .. jeg er ikke nekter, jeg kunne sikkert trives der..

men det er så _unødvendig_, nyutdannet og lite motivert for å koste hangard i ett år så gjør jeg lite nytte der.. Gi heller militær frikere skikkkelig lønn så kan vi få ett mindre og MYE bedre militære enn dagens..

Greit nok at noen mamma dalter har _meget_ godt av å komme seg hjemmenfra.. men jeg som ganske oppegående ser ikke helt vitsen med å "sløse" bort ett år med nato planker, knappe telt, død mann på boks og små yppige usk`er.

JA til frivillig og bedre betalt militær tjeneste.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...