Gå til innhold

Er koblet til trådløst nett, men kommer ikke "på" nett med min egen datamaskin

Anbefalte innlegg

Jeg mistenker at problemet ikke ligger i nettverket, men i datamaskinen min, men håper noen kan hjelpe meg. Vi har trådløst nett i huset, og det funker på alles pcer bortsett fra min egen. Det har skjedd nå de siste månedene, litt fra og til da, men nå har det blitt ordentlig ille, for nå funker det ikke i det hele tatt.

Jeg er koblet til hjemmenettverket, og det hender jeg kommer meg på MSN, og dessuten funker også online Spotify. Men når jeg åpner en nettleser, så funker det rett og slett ikke.. Uansett nettleser.. Den står stille og det hender det kommer opp en liten boks hvor det står "Ekstern tilkobling", og da kan jeg koble til enten "telenor" eller "visuell tilkobling" (eller noe lignende), men når jeg prøver å koble til med passord der, ikke at jeg egentlig veit hvilket passord man skal bruke der, så kommer det opp at det ikke er noen tilkobling.

Dette ble kanskje en veldig komplisert forklaring, men hele greia er skikkelig komplisert.. Håper virkelig at noen kan gi noen tips som kan hjelpe meg! :ohmy:HJEEELP!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, føler meg litt dum nå, men får spørre siden jeg er usikker da!

Hvor får jeg henta ny driver til nettverkskortet og ca hvor mye koster det?

Og jeg har dessverre ikke peiling på hva "DUN" er.. :blush:

Tusen takk for svar! Er like før jeg bare investerer i ny datamaskin til meg selv..

Lenke til kommentar

Det viste seg å være virus. Det var visst ikke verre enn å installere Norton på nytt, etter at det hadde blitt borte, uten at jeg hadde peiling på det.. Haha, men nå funker hvertfall dataen min som vanlig! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...