Stigah Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 God kveld. I morgen skal vi levere inn en oppgave på skolen. Vi skal fortelle om filmen Cry-baby. På grunn av feber og forkjølelse, har jeg ikke orket å gjort dette. Jeg fikk vite at vi skulle levere det inn i morgen. Jeg må også få si at jeg var syk når vi så filmen på skolen, så jeg aner ikke hva som skjer. Jeg har skrevet det jeg har funnet på forskjellige sider, som ikke var til stor hjelp. Derfor ber jeg på mine knær om det er noen her som kunne skrevet en oppsumering, eller linket til en bra en (fant ikke så mye på google) Takker og bukker for svar Vil helst ikke ha "ikke vurdert" i dette faget. Lenke til kommentar
ahardware Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Poor boy meets rich girl. Boy falls for girl. Boy's friends don't approve. Girl falls for boy. Girl's friends and family don't approve. Take one part "Romeo and Juliet", one part "Grease", a little bit of the "Outsiders", and a generous helping of "Mad Magazine" mentality, set it in the 50's and add some cool music and it comes close to "Cry-Baby", John Waters strange and campy homage to the star-crossed lover genre. Bad boy Wade "Cry-Baby" Walker meets good girl Allison Vernon-Williams, and it's love at first sight. It's the quirky characters and brilliant casting that set Water's version of this story (that's been done a million times already) apart from the rest. It's also these same qualities that make it a little inappropriate for younger audiences. Think Grease but with freaks and weirdos surrounding the attractive main characters. Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Tusen, tusen takk! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Oppsummeringen var forøvrig hentet fra IMDb. Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Da er det kanskje litt dumt å bare copypaste Får endre litt på teksten Lenke til kommentar
ahardware Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Oversett, og evt oversett tilbake. Da får du det med dine egne ord:) Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Takk for tipset Men nå bør jeg sannelig gå til sengs. Det er bedre å få en 1-er, i stede for "ikke vurdert" God natt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå