phpnuke Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Hei gutt 20 her.. Jeg har i flere år, det vil si fra jeg gikk på ungdomskolen si at jeg har vært slurven i matveien. Har ikke spist skikkelig, og gitt faen.. Jeg er idag rundt 1.65..og veier veldig lite. Har store ønsker om å få opp både vekt og høyde.. Er dette noe man kan gjøre den dag idag? Vet at vekten skal man med skjerpings klare. men høyden..Vil jeg kunne vokse noe mer hvis jeg trener, og spiser skikkelig over lengre tid? Vil så gjerne bli litt høyere. Tuuusen takk, for alle seriøse bidrag 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Nei, høyden din må du nok slite med fortsatt. Det kan gjøres kirurgiske inngrep som kan gi deg noen centimeter da. Men tviler på at du får noen leger her til lands til å gjøre det på deg. Lenke til kommentar
phpnuke Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Aff..Så løpet er kjørt med andre ord? Hva kommer høyden av? Kan lite næring være grunn til at man ikke vokser skikkelig ut som man kanskje burde? 1 Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Nei er nok bare gener. Tren mye, og få muskler. Du vil ikke se liten ut da. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Høyde er en ulempe også i mange tilfeller. De som er ekstremt høye gjør det ikke særlig godt i markløft og knebøy o.l øvelser. Se på Magnus samuelsson (2 meter høy), sliter noe jævlig i øvelser som innvolverer bein. Men 1.65 var vel litt i underkant, du får gjøre det beste ut av det. For å konkurrere i wsm må man være mellom 1.80 og 2.0 meter. Endret 8. mars 2010 av Databamse Lenke til kommentar
Sammy-Lee Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Øke vekt? SPIIIIIIIIIIIIS Lenke til kommentar
Knife Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Aff..Så løpet er kjørt med andre ord? Hva kommer høyden av? Kan lite næring være grunn til at man ikke vokser skikkelig ut som man kanskje burde? Ja og nei. Sukker er iallefall ikke bra for veksten. Husker at det ble gjort en studie på lavkarbo og høyde på barn. Det ble svære forskjeller på IGF (insulin-like growth horomone) veksthoromoner og Testrone. Barn som ble foret opp med et høy-karb kosthold hadde merkbart mindre av disse hormonene. Lenke til kommentar
phpnuke Skrevet 28. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2010 Aha, ok..Problemet mitt er faktisk at jeg ikke klarer å spise. Har kjøleskapet fult av mat, men strekker seg ikke helt til å spise mye. Spiser god frokost når jeg har besøk ol. men når jeg er alene, blir det kanskje bare en kaffe og en yoghurt. Det har selvfølgelig med hva man er vandt med. Merker at når jeg har hatt en periode med at jeg har spist mye, så blir jeg mer sulten. Men det er at jeg store deler av dagen ikke har tid til å sitte å spise. Har lyst å legge på meg. Men er det bare å spise og spise, og kaste innpå alt man kommer over? 1 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Det kan virke som du alltid har spist lite, og at kroppen din har blit vant med dette. Anbefaler at du begynner å trene styrke, da vil du merke at kroppen mer energi, du vil få økt sultfølelse. Og ja, bare hiv innpå alt du finner, men prøv, om du kan, å la det være sunne ting. Fett bør være førsteprioritet og dette kan du spise så mye du vil av. Ikke tenk så mye på hvilken type fett det er, mettet eller umettet. Nøtter er fint. Etter hvert tror jeg du vil oppleve at kroppen din legger om og at du vil føle deg bedre med å spise mye fremfor lite, og at du vil oppleve vektøkning. Om du vil øke i vekt er egentlig nøkkelen kun å spise mer, veldig enkelt. Lenke til kommentar
phpnuke Skrevet 30. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2010 Problemet er at jeg bor såpass langt unna et treningssenter at det vil ta litt tid å komme til det hver gang. Men bor på en gård, så har nok av muligheter. Men finnes det noe slags treningsmetoder for en kar som bor litt avsides til? Folk snakker om styrke, men finnes det virkelig noen gode alternativ når man ikke er tilgjengelig med dagens nymote innenfor treningsutstyr? 1 Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Det kommer an på om du vil investere litt i det. Du kan gjøre det aller meste hvis du legger noen tusenlapper i ei olympiastang og vektskiver. Du kommer også langt med et sett justerbare hantler. Push-ups, pull-ups og den type øvelser kan du gjøre overalt. Siden du bor på gård så burde ikke dekkvelt heller være noe problem å få til! Lenke til kommentar
HValder Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Høyde er en ulempe også i mange tilfeller. De som er ekstremt høye gjør det ikke særlig godt i markløft og knebøy o.l øvelser. Se på Magnus samuelsson (2 meter høy), sliter noe jævlig i øvelser som innvolverer bein. Men 1.65 var vel litt i underkant, du får gjøre det beste ut av det. For å konkurrere i wsm må man være mellom 1.80 og 2.0 meter. Det er ikkje noko som blir eit betydeleg problem før ein faktisk konkurrerar, for mannen i gata er høgd mtp vektløftning irrelevant. Det kommer an på om du vil investere litt i det. Du kan gjøre det aller meste hvis du legger noen tusenlapper i ei olympiastang og vektskiver. Du kommer også langt med et sett justerbare hantler. Push-ups, pull-ups og den type øvelser kan du gjøre overalt. Siden du bor på gård så burde ikke dekkvelt heller være noe problem å få til! Dekkvelt er ikkje noko nybegynnarar skal drive med, og ikkje noko du bør foreslå fordi det såg kult ut på TV . Ellers støttar eg forslaget med olympiastang, for 10k kan du få utstyr som lar deg gjøre alle dei store øvelsane rimeleg trygt. På mindre budsjett er det alltids noko du må ofre. Lenke til kommentar
phpnuke Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 Jaok, problemet er som sagt vekta. Høyden får jeg nok ikke gjordt noe med :! Men problemet er å sette igang med det hele. Ønsker å drive med noe trening på sikt, men vet liksom ikke helt hva. Styrketrening hva?? Jeg skjemmes over kroppen, og viser meg minst mulig i bar kropp. Jeg bor alene, og har atm. Ikke jobb, så å handle kostbar mat hele tiden har jeg ikke råd til. Har i flere år tenkt å ta slutt på livet rett og slett fordi hver eneste dag er en skjemmelse. Føler jeg ikke klarer å stå for noe. Er bare meg, bare meg.. Dagene hvor nedtur har vært store bare øker. Siste året har blitt mer, spesielt dommerne med varmen, at man tar av seg klærne. Er det noen som har noe å tilføye en sliten, nedbrutt mann? Takk 1 Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Slapp av, viss du går inn for det tar det ikkje lang tid før du begynner å bli meir fornøgd med kroppen viss du starter med styrketrening. Sjekk ut stronglifts.com! I tillegg til programmet, kan du prøve GOMAD som går ut på å drikke masse masse melk. Burde vere fint for deg. Lenke til kommentar
plumbum_pb_bly Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Hei gutt 20 her.. Jeg har i flere år, det vil si fra jeg gikk på ungdomskolen si at jeg har vært slurven i matveien. Har ikke spist skikkelig, og gitt faen.. Jeg er idag rundt 1.65..og veier veldig lite. Har store ønsker om å få opp både vekt og høyde.. Er dette noe man kan gjøre den dag idag? Vet at vekten skal man med skjerpings klare. men høyden..Vil jeg kunne vokse noe mer hvis jeg trener, og spiser skikkelig over lengre tid? Vil så gjerne bli litt høyere. Tuuusen takk, for alle seriøse bidrag http://www.vitamarket.net/no/bodybuilding-93/hgh-complex-126-tabletter-236.html Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Han skriver han sliter med sjølvmordstanker, og du anbefaler tabletter? Trur det han trenger er å få skikk på livet sitt, og bli fornøgd med kroppen sin Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Problemet er at jeg bor såpass langt unna et treningssenter at det vil ta litt tid å komme til det hver gang. Men bor på en gård, så har nok av muligheter. Men finnes det noe slags treningsmetoder for en kar som bor litt avsides til? Folk snakker om styrke, men finnes det virkelig noen gode alternativ når man ikke er tilgjengelig med dagens nymote innenfor treningsutstyr? Meninga er å trene, så jogg til treningssenter og deretter begynn med styrke, eller så kan du sykle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå