lancy888 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 hei, jeg fikk det berømte "XP antirvirus pro 2010" jeg klarte å fjærne det (tror jeg) ved hjelp av Microsoft Security Essentials. men nå har det seg slik at uansett hva jeg trykker på så vil den finne det fra den berømte "listen", ELLER jeg kan "høyreklikke" og velge " start" så funker programmet, men de ikonene som ikke har den fungsjonen vil dermed ikke funke, som f.ekse "legg til eller fjærne programmer" på kontrollpanelet. det er villt frustrerende, noen som har noen ideer til hva jeg kan gjøre for at det skal det kan bli som normalt? er det et anti spy/virus/malware program som gjør det slik? feilmeldingen jeg får ved "leggtil eller fjærne programmer" er : finner ikke: system32/rundll32.exe. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Følg veiledningen Problemer starter du i sikkerhetsmodus(trykk F8 flere ganger under boot,velg sikkerhetsmodus med nettverk viss du trenger og laste nede noe) Vi kjenner XP antirvirus veldig godt første versjon var 2008. MBAM fjerner som regel dette greit,men kjør combofix også og post loggen. Endret 2. mars 2010 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå