Madebyme Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Jeg kunne godt skrevet alt om igjen her, men har alt forklart på en side, så sender heller bare link til den. *** Husk å se alle filmene.. Det burde virkelig åpne øynene deres, slik det fikk meg til å forstå - åpne øynene. Wake up people! Endret 3. mars 2010 av KVTL Slettet reklamelink Lenke til kommentar
sake Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Dette er veldig veldig gammelt nytt. Illuminati teoriene har eksistert lenge nå og blitt diskutert her inne flere ganger. Jeg forstår at du har fått en aha opplevelse her men jeg anbefaler deg å lese litt videre på dette og ikke bare se youtube filmer laget av mest ekstreme konspirasjonsfrikene i verden. Symbolene du ser i filmene der er brukt til ekstremt mye annet og men de er av forskjellige grunner knyttet til Illuminati og hver gang noen ser dem så er det ville teorier om at Illuminati styrer alt osv. - ibtl Lenke til kommentar
Madebyme Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Dette er veldig veldig gammelt nytt. Illuminati teoriene har eksistert lenge nå og blitt diskutert her inne flere ganger. Jeg forstår at du har fått en aha opplevelse her men jeg anbefaler deg å lese litt videre på dette og ikke bare se youtube filmer laget av mest ekstreme konspirasjonsfrikene i verden. Symbolene du ser i filmene der er brukt til ekstremt mye annet og men de er av forskjellige grunner knyttet til Illuminati og hver gang noen ser dem så er det ville teorier om at Illuminati styrer alt osv. Gammelt nytt eller ikke. Siden jeg ikke visste om dette, før for et par dager siden, skader det vell ikke å legge det ut her, så flere kan få inn samme type informasjon som meg. Jeg søker litt rundt selv også såklart, og det oppfordrer jeg alle til å gjøre.. Men når jeg får mer informasjon om dette, blir det også postet på den bloggen. Et sted må man begynne. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Bryter vilkårene for posting i denne delen av forumet og stenges derfor. Ber trådstarter om å lese stickys som inneholder reglene for posting. Reklame for egen blogg er også slettet. MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg