OgnOmm Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Heisann. sitter med en oppgave i vitenskapelig metode hvor jeg skal bruke SPSS\PSPP til å undersøke et datasett vi har fått utdelt. oppgaven er: Analysere de vedlagte dataene (interne sekundærdata) og vurdere validiteten av dataene. Her må du minimum bruke følgende analyseteknikker: deskriptiv statistikk, t‐tester og multippel regresjon. Har fått lagt inn datasettet i PSPP, og kan derfor sende dette om noen kunne hjulpet meg litt. (fikk ikke lagt det som vedlegg på forumet her) Takker for hjelp:) Lenke til kommentar
ahardware Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Hva trenger du hjelp til? Alt? Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 tja:P stort sett alt.. Har fått gjort resten av oppgava, men sliter med å det som skal gjøres i pspp\spss. Hadde du hatt mulighet til å gjøre noe av det kan jeg tilogmed betale litt om du hadde orket å hjelpe meg:) Lenke til kommentar
ahardware Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Kan hjelpe deg jeg, send meg en pm med kontaktinformasjon og en liten forklaring på spesielle ting du vil ha hjelp til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå