screenman Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Jeg skal på Tokio Hotel konsert i morgen Jeg har kjøpt konsertbillett og togbillett fra Voss til Oslo S allerede. Men det som er problemet er at jeg nå da har bare rundt 20 kr igjen...mamma har 100 kr jeg kanskje får. Men det er ikke nok til å ta buss fra Oslo S til Vallhall og tilbake etter konserten fra Vallhall til Oslo S, og tog fra Oslo S og tilbake til Voss koster rundt 299 for minipris billett. Jeg kommer til å reise uansett.. selv om jeg mest sannsynlig da ikke kommer til å komme meg hjem igjen til Voss. Pappa vet ikke at jeg skal dra til Oslo på Tokio Hotel konsert, og han kommer ikke til å få vite det før jeg er kommet dit heller for han hadde helt klart nektet meg. Og jeg kan ikke spørre han om penger for da skal han vite hva jeg skal ha dem til og jeg hadde ikke fått om jeg hadde en god grunn..for han vet ikke at jeg har brukt opp stipendet.. så han ville klikket visst han fikk vite det. Mamma vet at jeg skal dra men alt hun har er 100 kr. Men hun vet ikke at jeg ikke har nok. Jeg har altså 20 kr igjen på bank kontoen. Jeg trenger også litt penger til å ha noe å spise og drikke også. Hva er det jeg kan gjøre for å få nok penger? Jeg er 16 år bare så det er opplyst, og jeg bor på Voss. Som sagt så drar jeg uansett selv om jeg ikke kommer meg hjem igjen. Og hvordan er det å gå fra Oslo S til Vallhall Arena? Hvor langt er det å gå? Er det mulig å gå fra Oslo S til Vallhall? Hvordan er det med å ta buss eller tog til Vallhall? hvor mye vil det koste sånn ca fra Oslo S? Hva er billigst å ta? Tog eller Buss? Og er det sånn at det står på en buss at den skal til Telsfyr eller Teisenkrysset? Er Telsfyr og Teisenkrysset på Vallhall Arena? Visst ikke.. hvor langt unna Vallhall Arena er det? Jeg fant informasjonen om at det går buss til disse to plassene her: http://www.vallhall.no/article.asp?id=31 Og visst jeg skulle tatt t-banelinje..det er tog ikke sant? så går den til Helsfyr.. hvor langt unna Vallhall Arena er Helsfyr? Men jeg tar det som er billigst.. er det buss eller tog? Jeg forstår heller ikke de tallene der på bussene: 21, 68, 401, 411 Er det tall som står på bussene? Takker for all hjelp Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 T-bane til Helsfyr, så følger du resten av folket, du er nok ikke den eneste som skal på konsert. Og ang. pengeproblemet ditt, så skulle jeg ønske jeg kunne hjulpet deg, men jeg kan desverre ikke gjøre annet enn å ønske deg lykke til, og håper du får en fin konsertoplevelse! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå