Gjest Slettet+891234 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Hei! Jeg er på jakt etter PC-høyttalere. De skal gjøre tjeneste som stereoanlegg i en relativt liten stue. Jeg tenker å koble til bluray, PC-en og en Squeezebox - men tilkoblinger ordnes alltids. Ettersom høyttalerne skal stå i stua hvor det ikke er muligheter for å gjemme de bort, er bra design et must. Det er derfor en fordel med et 2.0-anlegg, eventuelt et 2.1 anlegg med trådløs/særdeles bra utseende subwoofer. Ad pris er jeg villig til å betale det som må til. Forslag og anbefalinger mottas med takk! Lenke til kommentar
jungli Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Dersom du er flink med tilkoblinger og slikt som du sier så burde disse gjøre susen Lenke til kommentar
jungli Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Forresten hvis du ikke har noe imot 5.1, kan jeg anbefale disse. De ser små ut, men fy faen for et trykk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Hei, takk for tipsene! Som nevnt i førsteposten, ønsker jeg å holde antall høyttalere til et minimum. Derfor blir verken 5.1-anlegg eller Sony-høyttalerne aktuelle for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå