Gå til innhold

Få sixpack på maks 8 måneder :D

Anbefalte innlegg

Jeg poster for en kamerat, fordi han ikke har konto på forumet her! :)

Han vil jeg skal spørre hvordan man får sixpack på 7-8mnd'er, for sånne i ikke så bra form med bittelitt fett.. :p

Han er drit forelska i ei jente, så han trenger den six packen innen vi starter på VGS. :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han skal ha seg six pack pga han er forelsket i en jente? hvor dumt er ikke det.

Anyways, han må slanke bort fettet.

Damer elsker six pack's da (a) :!:

Tror du har misforstått litt hva jenter er ute etter, tror dere at det er six-pack de er ute etter, er dere langt ute på viddene.

Lenke til kommentar

han må begynne å tenke over hva han spiser så han får fjernet underfettet.... og ta mage- og bryst øvelser. såkalte crounch øvelser.

alternativ mat han kan og ikke kan spise: http://www.iwantsixpackabs.com/articles/eating.html

hvordan samme dudn klarte å få siks pack på 16 uker: http://www.iwantsixpackabs.com/my_video_journal.html

sixpack øvelser: http://www.styrketrening.com/Styrketrening_Program_mage.htm

og lykke til ;) det trenger han! mowahaha

Endret av infinety
Lenke til kommentar
Tror du har misforstått litt hva jenter er ute etter, tror dere at det er six-pack de er ute etter, er dere langt ute på viddene.

Ja alle vet jo de er ute etter 8-packs!

D jeg har vett (i) :ermm: :ermm:

han må begynne å tenke over hva han spiser så han får fjernet underfettet.... og ta mage- og bryst øvelser. såkalte crounch øvelser.

alternativ mat han kan og ikke kan spise: http://www.iwantsixpackabs.com/articles/eating.html

hvordan samme dudn klarte å få siks pack på 16 uker: http://www.iwantsixpackabs.com/my_video_journal.html

sixpack øvelser: http://www.styrketrening.com/Styrketrening_Program_mage.htm

og lykke til ;) det trenger han! mowahaha

Skal få'n til å ta en kikk på linkene dine :D

Lenke til kommentar

1) For å få six-pack må man ha de rette genene, ta tak i kostholdet sitt og trene.

2) For å få damer må du ta tak i deg selv, jobbe med deg selv, skaffe deg erfaring og selvsikkerhet osv. Kan være lurt å lese litt teori, men det viktigste er å gå ut og "øve seg" ved å prøve og feile osv (hint: sjekketråden). :p

Som sagt, så må man ha lav fettprosent for å få fram rutene. Kan være lurt å trene litt mage så man har noen ruter å få fram, ikke bare "skinny-pack". Om han bare vil trene masse mageøvelser er opp til han selv, men om han har lyst på en sick sixpack og helt flatt bryst og spinkle armer og en utrent kropp generelt så kan han velge det selv. Jeg personlig synes kanskje det ser en smule rart ut, og anbefaler at han trener hele kroppen så det blir litt mer "komplett". Men veit ikke helt hvordan han ser ut nå eller hva han har tenkt til, så det blir vanskelig å si.

Men det er absolut mulig å skaffe det på 8 mnd, med riktig trening og kosthold. Må kanksje regne med litt løping/kondisjonstrening fremover da ;)

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

1) For å få six-pack må man ha de rette genene, ta tak i kostholdet sitt og trene.

2) For å få damer må du ta tak i deg selv, jobbe med deg selv, skaffe deg erfaring og selvsikkerhet osv. Kan være lurt å lese litt teori, men det viktigste er å gå ut og "øve seg" ved å prøve og feile osv (hint: sjekketråden). :p

Som sagt, så må man ha lav fettprosent for å få fram rutene. Kan være lurt å trene litt mage så man har noen ruter å få fram, ikke bare "skinny-pack". Om han bare vil trene masse mageøvelser er opp til han selv, men om han har lyst på en sick sixpack og helt flatt bryst og spinkle armer og en utrent kropp generelt så kan han velge det selv. Jeg personlig synes kanskje det ser en smule rart ut, og anbefaler at han trener hele kroppen så det blir litt mer "komplett". Men veit ikke helt hvordan han ser ut nå eller hva han har tenkt til, så det blir vanskelig å si.

Men det er absolut mulig å skaffe det på 8 mnd, med riktig trening og kosthold. Må kanksje regne med litt løping/kondisjonstrening fremover da ;)

haha!, han syntes det var for mye stress, tror serri ikke d blir noe 6pack på han ass :p

Men takk for langt svar, kanskje jeg tar til meg noen av de tipsa :D

Endret av chri-ot
Lenke til kommentar

At kompisen din vil ha en six-pack for å dra damer skjønner jeg veldig godt. Damer elsker en fyr med six-pack, jeg snakker av erfaring.

Siden han er under 18 så vil jeg anbefale at han får noen han kjenner til å skaffe en six-pack for ham som er myndige (feks eldre søsken eller søskenbarn).

Hvis han ikke kjenner noen, så er det bare å stille seg utenfor butikken å fiske. Uansett så burde det ikke være noe problem å skaffe en six-pack på 6-7 måneder.

Lenke til kommentar

Tror kameraten til TS har misforstått hvordan universet fungerer, jenter bryr seg lite om six pack. Så lenge du er attraktiv (sosial skills her i hverdagen) så har du sjangs på hvilken som helst jente.

Jeg tror det ligger mer i at når du har fått six pack så får du selvtilitien opp og det digger damene :) Hva hadde skjedd om eks Johhny Deep hadde vært en deprimert og utrivelig? Tror ikke at damene hadde likt ham så veldig.

Endret av Pijus
Lenke til kommentar

Tror kameraten til TS har misforstått hvordan universet fungerer, jenter bryr seg lite om six pack. Så lenge du er attraktiv (sosial skills her i hverdagen) så har du sjangs på hvilken som helst jente.

Jeg tror det ligger mer i at når du har fått six pack så får du selvtilitien opp og det digger damene :) Hva hadde skjedd om eks Johhny Deep hadde vært en deprimert og utrivelig? Tror ikke at damene hadde likt ham så veldig.

Er riktig det, men tror også min venn trenger litt bedre sosiale skills. I tilleg så trenger han litt bedre form ettersom han søkte idrett (noen jeg også gjorde, så der kan jeg pushe'en litt når vi løper) :p

Lenke til kommentar

Må tenke på det at om en av de Twiligt guttene hadde vert sånn så ville nok ingen jenter bryd seg om det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...