Sondre K. Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Hei, Jeg skal til å bygge meg en pc, men har ikke så mye peiling på det. Så en kompis hjalp meg med å finne deler, Men han sa at jeg måtte få noen til å se over, slik at jeg ikke kjøper deler å finner ut at de ikke passer. Hadde vært litt kjipt :/ Hivs noen her gidder å se over listen å komme med noen kommentarer eller evt. tips til hva jeg kan gjøre bedre eller om den er helt grei https://prisguiden.no/profil/lister/112320 - Sondre Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Ville ha bytta i et i5-oppsett. Bytt til billigste i5-prosessor, et godt 1156 hovedkort og 4 Gb DDR3-ram. Da har du klassePC. Det du har satt opp nå er en smule utdatert Lenke til kommentar
Pstereo Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Å bygge en rigg med to-kjernet prosessor og DDR2-RAM er ikke spesielt framtidsrettet - eller for nåtiden for den saks skyld. Bytt prosessor, hovedkort og RAM, så har du en knall rigg. AMD Phenom II X4 965 Black Edition Gigabyte GA-790XTA-UD4, Socket-AM3 Mushkin DDR3 4GB Blackline Stiletto Her får du USB3.0 og SATA 6GB/s, mulighet for crossfire (oppgrader PSU ett hakk, så er du klar for det) og DDR3-RAM. Prosessoren drar mer ut av HD 5XXX-serien til ATI enn noen av Intel-prosessorene (i5 og i7). Lykke til med bygging. Lenke til kommentar
Sondre K. Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Å bygge en rigg med to-kjernet prosessor og DDR2-RAM er ikke spesielt framtidsrettet - eller for nåtiden for den saks skyld. Bytt prosessor, hovedkort og RAM, så har du en knall rigg. AMD Phenom II X4 965 Black Edition Gigabyte GA-790XTA-UD4, Socket-AM3 Mushkin DDR3 4GB Blackline Stiletto Her får du USB3.0 og SATA 6GB/s, mulighet for crossfire (oppgrader PSU ett hakk, så er du klar for det) og DDR3-RAM. Prosessoren drar mer ut av HD 5XXX-serien til ATI enn noen av Intel-prosessorene (i5 og i7). Lykke til med bygging. Jeg personlig har ikke peiling så takk for tipsene Skal gjøre som dere sier med at jeg ikke kan anelse sjøl såe Takk igjen for at dere tok dere tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå