olahe Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Hei! Jeg har lite erfaring med lydanlegg så skal jeg koble en Pure Acoustics subwoofer til en yamaha forsterker jeg lurer på hvordan jeg skal koble og hva jeg trenger? har en subwoofer kabel og på suben så står det litt froskjellig. fks. hvor skal jeg koble denne sub kabelen hen? er jo fire innganger input/output r/l til å koble kabelen i hva skal jeg koble???? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Først og fremst: Hva slags forsterker har du? En stereoforsterker? En receiver? Modellnr? Enkelt sagt: Den skal kobles i sub-utgangen. Lenke til kommentar
olahe Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Først og fremst: Hva slags forsterker har du? En stereoforsterker? En receiver? Modellnr? Enkelt sagt: Den skal kobles i sub-utgangen. en yamaha RX-V365 receiver ja vet på forsterkeren for der er det bare en mulighet men på suben er det jo masse forskjellig.... Lenke til kommentar
olahe Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Low level input? ja men der er det en hvit og en rød Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Low level input? ja men der er det en hvit og en rød Prøvd å koble den inn i en av dem? Lenke til kommentar
olahe Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Low level input? ja men der er det en hvit og en rød Prøvd å koble den inn i en av dem? takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå