Gå til innhold

Desire/Legend med YoungTalk

Anbefalte innlegg

Har seg slik at jeg sitter å sikler etter en ny mobil. Slik det ser ut nå blir det enten HTC Desire eller HTC Legend. Så til spørsmålet. I Januar gikk jeg nemlig på en skikkelig smell å kjøpte meg en drittelefon fra Sony E, som viste seg å være dårligere enn den jeg allerede hadde (dårlig research ja; tar selvkritikk på den). I den forbindelse ble mitt YoungTalk abonnement videretegnet for et år (er inne i en ond sirkel; har en saldo der som vil forsvinne om jeg skifter abonnement). Dermed har jeg bindingstid til ca nyttår 2010/2011.

Det jeg derfor lurer på er hvordan et YoungTalk-abonnement vil fungere sammen med en av HTC'ene? Vil dette bli ekstremt dyrt, eller kan jeg tilpasse mobilen slik at jeg kommer någenlunde unna. På en annen side hadde det vært greit å bruke opp saldoen jeg har innestående til nyttår, slik at jeg får skiftet abonnement når bindingstiden blir oppbrukt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sjekket ut litt selv, og der står det at med YoungTalk så koster det 20kr/Mb. Er det slik jeg må ut med denne prisen selv om jeg er koblet opp mot et privat nettverk, eller er dette gratis? Er det mulig å sette instillingene slik at jeg ikke kobler opp mot nettet via andre oppkoblinger enn de som eventuelt er gratis? Hvor mye vil i såfall dette hindre bruken av en slik telefon?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...