Agrostar Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Går som elektrikarlærling no, har igjen 2 år og har vel funne ut at dette ikkje er heilt for meg. Er for tungt og har mista gnisten eigentleg. Tanken var å komme inn i militæret etter å ha tatt fagbrev som elektrikar, havne i CSS eller annan transportavdeling. Få tatt C/CE og så begynne å køyre i firma når eg kjem ut igjen av militæret. Men dette gjekk jo dels til helvete igår på sesjon, fekk 4 på hørsel grunna tinitus og vart dermed tjenestedyktig, men kun om det vart krig (altså, eg er brukande hvis eg skal drepast). Har klaga, men ein veit jo aldri korleis det går. Men så kom ein og sa at ein sat igjen med meir kr etter eit år om ein jobba og tok klassane på privaten, istadefor å reise inn og få 140kr dagen, noko eg kom fram til stemde Så da vart eg jo i tvil om eg kva eg skal gjere. Så fekk eg tips om 19 vekers kurs, som ikkje kosta så altfor mangen tusen det heller, så da opna det seg enda ein muligheit. Kunne jo godt tenkt meg å dreve med noko innan elektro som yrke, men da noko som er mindre fysisk krevande. Bilelektro, defa lignande greier, elfa, elektrobutikk (onninen, elektroskandia), firma som driv å utviklar ting innan elektro. Du skjønnar kor eg vil Samma om det er 12v eller 230, sålenge eg får fundere litt av og til. Er interesert i elektro, køyring, maskiner, skruing og sånt, så er jo litt alsidig. Så om nokon har tankar om kva eg skal gjere med livet mitt tek eg gledeleg imot Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Går som elektrikarlærling no, har igjen 2 år og har vel funne ut at dette ikkje er heilt for meg. Er for tungt og har mista gnisten eigentleg. Tanken var å komme inn i militæret etter å ha tatt fagbrev som elektrikar, havne i CSS eller annan transportavdeling. Få tatt C/CE og så begynne å køyre i firma når eg kjem ut igjen av militæret. Men dette gjekk jo dels til helvete igår på sesjon, fekk 4 på hørsel grunna tinitus og vart dermed tjenestedyktig, men kun om det vart krig (altså, eg er brukande hvis eg skal drepast). Har klaga, men ein veit jo aldri korleis det går. Men så kom ein og sa at ein sat igjen med meir kr etter eit år om ein jobba og tok klassane på privaten, istadefor å reise inn og få 140kr dagen, noko eg kom fram til stemde Så da vart eg jo i tvil om eg kva eg skal gjere. Så fekk eg tips om 19 vekers kurs, som ikkje kosta så altfor mangen tusen det heller, så da opna det seg enda ein muligheit. Kunne jo godt tenkt meg å dreve med noko innan elektro som yrke, men da noko som er mindre fysisk krevande. Bilelektro, defa lignande greier, elfa, elektrobutikk (onninen, elektroskandia), firma som driv å utviklar ting innan elektro. Du skjønnar kor eg vil Samma om det er 12v eller 230, sålenge eg får fundere litt av og til. Er interesert i elektro, køyring, maskiner, skruing og sånt, så er jo litt alsidig. Så om nokon har tankar om kva eg skal gjere med livet mitt tek eg gledeleg imot du kan jo ta fagrev i automasjon. eller iallfall bruke tiden på å selv finne ut av hva du vil jobbe med. ut ifra det du skriver så vil du jobbe med noe helt annet, kanskje transport. men så skriver du at du kunne tenke deg å jobbe med noe av det samme bare ikke helt for du er litt lei av det. du kan jo studere videre å ta bachelor i et fag du kan begynne å jobbe med noe helt annet. du kan prøve å gå langtidslæring i et annet fag i forbindelse med et nytt fagbrev. du kan snakke med arbeidsgiver om de har andre arbiedsoppgaver innenfor yrket ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå