Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg kommer ikke når jeg har sex med henne

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest anonym

Situasjonen er slik at jeg ikke kommer når jeg har sex med jenta, vi har begge hatt sex rundt 5 ganger.

Jeg merker det hvertfall slik at jeg ikke blir spesielt sliten, kan holde på i en time uten at jeg blir spesielt gåen. Har prøvd med og uten kondom, men jeg kommer bare ikke.

Slik jeg har forstått det er det vanlig at gutten kommer rimelig tidlig, men her er det ikke tilfelle. Kjører vanlig misjonærstilling da vi kommer best til med den..

Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer du (lett) ved annen stimuli, f.eks onani, oralsex? Er du ikke i nærheten av å få orgasme eller er du litt på kanten, men klarer ikke bikke helt over?

Kommer veldig lett ved onani, og når vi har sex så er jeg ikke i nærheten nei...

Har forøvrig ikke fått henne til å stønne enna heller, men har merka at hun blir litt anpusten av og til og krøller tærne, det er vel et tegn på at det nærmer seg antar jeg.

Lenke til kommentar

kanskje dere burd prøve forskjellige stillinger. det er stillinger der det blir strammere, slik at det er lettere for guttn å komme. har dere snakket om problemet, det kan jo hende at dere ikke er sikre nok, eller redde for at du ikke skal komme... det kan også være at du kanskje tenker for mye på det, at du ikke klarer helt å slappe av

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Hun er sannsynligvis ikke trang nok. Litt bred over hoftene, kanskje? Da blir det større rom i bekkenet og mindre trangt for oss gutta :cool:

Lenke til kommentar

kanskje dere burd prøve forskjellige stillinger. det er stillinger der det blir strammere, slik at det er lettere for guttn å komme. har dere snakket om problemet, det kan jo hende at dere ikke er sikre nok, eller redde for at du ikke skal komme... det kan også være at du kanskje tenker for mye på det, at du ikke klarer helt å slappe av

Kommer ikke så godt til med andre stillinger, noen som har anbefalinger? Er litt stor selv, og har merket at lårene våres treffer hverandre og det gjør det en smule tyngre. Når vi har sex tenker jeg aller mest på å tilfredsstille henne, ja.

Hun er sannsynligvis ikke trang nok. Litt bred over hoftene, kanskje? Da blir det større rom i bekkenet og mindre trangt for oss gutta :cool:

Hun er såpass trang at vi må ha glidemiddel for at det skal gå an å få den inn, når vi først er i gang er det ikke så veldig mye motstand, men litt. Hun er også en smule bred over hoftene.

Lenke til kommentar

Kjennes det ut som at hun er trang nok for deg, da? At du får friksjon nok til at du skal komme? Kanskje du trenger å ta det litt raskere/saktere, hardere/forsiktigere? Har du en spesiell teknikk når du onanerer (grep, trykk, tempo) som gjør at du er litt fastkjørt og må ha det akkurat slik for å komme? Og hvordan kjennes det ut når dere har samleie - altså selve følelsen, og er det godt? Jeg føler i alle fall mye forskjellig når jeg har sex (og sliter med å komme). Alt er godt, men noen ganger er det bare godt (kjenner at jeg ikke vil klare å få orgasme), mens andre ganger godt (kjenner at jeg er på kanten, men får det ikke helt til).

Det er ikke så lett når man støter på slike problemer, men det kan skje alle og er i alle fall ikke noe å være flau/ille berørt av, om du skulle føle det sånn. Det gjelder bare å finne en løsning på det. :)

Lenke til kommentar
Gjest temptations

Er da ikke alltid at vi som er så "heldige" at vi er brede over hoftene er vide.... Jeg er selv ganske så bred over hoftene og relativt trang ;)

Du kan jo prøve å la henne ri deg, er en del gutter som blir ekstra opphisset av det. Og det er en stilling som fungerer selv om man er god og rund :)

Du skriver også at du ikke blir spesielt sliten, kan det være at sexen ikke er intens nok? Kanskje ha litt mer foreplay, la henne runke deg +++

Ellers får du fokusere på å nyte og ikke stresse så mye med om du kommer eller ikke. Ha det gøy, så kommer det meste etterhvert ;)

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Kommer ikke så godt til med andre stillinger, noen som har anbefalinger? Er litt stor selv, og har merket at lårene våres treffer hverandre og det gjør det en smule tyngre. Når vi har sex tenker jeg aller mest på å tilfredsstille henne, ja.

Hun er såpass trang at vi må ha glidemiddel for at det skal gå an å få den inn, når vi først er i gang er det ikke så veldig mye motstand, men litt. Hun er også en smule bred over hoftene.

det finnes mange forskjellige stillinger hvor det gjør det lette å komme til. er hun myk? kunne hun klart å løfte benet over skulderen din? eller blir det for tungt. på denne måten kommer dere lettere til, men det blir tyngre..... dere må finne en stilling som dere liker best. selvfølgelig skal du tenke på henne, men hvis du ikke kommer kan hun føle at hun ikke larer å tilfredstille deg, som da fører til at det også blir vanskligere for henne å komme.-

du må slappe av å ikke tenk så mye. prøv å tenk på noe som tenner deg ekstra mye. dette kan også gjøre det lettere å komme... Lykke til:)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...