Gå til innhold

Hvordan formatere en xp?

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvordan du formaterer xp så lett som mulig. Pcen er gammel, så jeg lurer på om jeg må lage internett å de tingene. En venn av meg skulle formatere pcen da han ikke lagret internett o.l var alt borte da han startet pcen etter formatering. Håper jeg kan få svar så fort som mulig! :)

- Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lykke til med å lagre internett.....du trenger noen millioner harddisker og en god internett linje... :dribble:

Du tenker nok på å lagre/laste ned drivere til pcen, og ja det er veldig lurt før en installasjon, særlig av XP.

Enten går du i enhetsbehandleren i kontrollpanelet for å finne navnet på hardwaren du har der (de viktigste er skjermkort, nettverkskort, lydkort, etc).

Du kan også gå inn på hjemmesiden til pc produsenten og laste ned drivere til din modell derfra, om det er en ferdigbygd pc.

Det er vel det letteste.

Brenn dem ut på en CD, eller legg dem på en minnepenn eller lignende.

Men du er klar over hvilken jobb du står foran? Du har noen som kan hjelpe deg om ting går skikkelig dårlig?

For en som spør om han skal lagre internett før en formatering, har vel neppe formatert mange pcer før.

Du har tatt backup av alle viktige filer, dokumenter, musikk, filmer, savinger etc?

Du har kopier av alle programmer etc du bruker? alt blir borte ved en formatering.

Det er mye å tenke på, men regner med at du vet hva du driver med... :ermm:

Lenke til kommentar

Nei, mer at internett ikke vil forsvinne for deg etter formatering.

Det kalles drivere til nettverkskort...og har i prinsippet ingen ting med internett å gjøre. Det har med nettverket ditt å gjøre, og via nettverket kobler du deg til internett....

Anbefaler deg å bruke ordet nettverk eller nettverksdriver hvis du lurer på mer ang dette temaet. Internett blir liksom helt feil.

Lenke til kommentar

Håper du er komen i hamn med re-installeringa og alt har gått bra. Men har du enno ikkje gjort det vil eg anbefale å fyst ta kopi av alle sentrale drivarar. Dette er ein slags mini-program som kobler Win XP/systemet til all maskinvaren. Dvs. alle fysiske einingar i din PC, som t.d. prosessor, harddisk, cd-brennar, skjermkort, skjerm, nettverkskort osv osv. Særleg når din PC dreg på åra er det smart å ta kopi av dei drivarane som allereie fungerer i den XP-versjonen du har i dag.

Eit gratis program eg sjølv har hatt nytte av ved re-installering av XP er Double Driver. Unzip og køyr programmet og du får ei liste med alle dei installerte drivarane slik du kan sjå det her. Alle dei viktigaste er allereie huka av. Eg anbefaler at du via Save-knappen lagrar ei liste i tekstformat over alle desse og etterpå lagrar kopi av desse drivarane i ei mappe som du seinare kopierer over på ein CD eller minnepinne gjennom å klikke >Backup-knappen. Huker du av for valet >Include Double Driver kan programmet køyrast frå CD eller minne-pinne direkte etter at du har re-installert XP.

Ta ein tilsvarande runde kor du kryssar av for >Select All og lagre desse i ei mappe nr 2. I fyste mappa har programmet selektert dei drivarane som er essensielle for systemet. Gjennom å lagre ALLE saman i ei mappe nr to vil du i ettertid kunne hente inn att når du kanskje fleire veker og månader etter at du har re-installert Win XP oppdagar at det og det ikkje fungerer som det gjorde tidlegare.

Etter å ha re-installert Win XP er det berre å leite deg fram til den fyste mappa du lagra, køyre Double Driver, velja >Restore og og installere alle drivarane der. Då har den nye XP versjonen dei same mest sentrale drivarane installert som du har idag. På den måten har du i alle fall fått ei maskin som fungerer tilsvarande den gamle. Mange vil nok protestere og sei at det er betre å installere dei nyaste drivarane. Eg er heilt einig, men for å unngå å stange i veggen og ikkje koma vidare kan det vera like lurt å installere dei gamle og so heller prøve å oppdatere dei aller mest sentrale drivarane etterpå.

Uansett, Double Driver er eit nyttig verktøy for å minimere sjansen for problem med re-installering av systemet. Det er alltid smart å ha kopi av systemets drivarar.

Endret av Dabola
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...