ringenes11 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) hei alle sammen eg lurer litt på vordan man kan få ps3 bt headsette til og virke på call of duty modern warfare 2 og hvordan det skal se utt når den er på. håper dere kan hjelpe se derre på psn Endret 2. mars 2010 av ringenes11 Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 hei alle sammen eg lurer litt på vordan man kan få ps3 bt headsette til og virke på call of duty modern warfare 2 og hvordan det skal se utt når den er på. håper dere kan hjelpe se derre på psn er problemet ditt at du ikke får koblet til et headsett(som for øvrig ikke er så vanskelig) eller at du ikke får det til å virke i MW2? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 har du skrudd opp voice lyden på option i mw2? Lenke til kommentar
ringenes11 Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 ja eg har det får det ikkjer til og virke på mw2 Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Har du funnet den i tilbehørs instillinger på ps3? Den må oppdages før den kan brukes. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 ja eg har det får det ikkjer til og virke på mw2 - Gå inn på innstillinger på systemet - Tilbehørinnstilling - innstilling for audioenheter - velg så på inngangsenhet og utgangsenhet bluetothhandsfreen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå