larss 2 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Hei, ja det startet med at jeg ville bli medlem av tv2 pling (melding hver gang favuritt fotball laget ditt scorer)for 2 år siden. Jeg sendte stabæk/stabak til et nummer og jeg var medlem. Men nå har jeg vært medlem så lenge at det kan irritere meg... Jeg prøvd å sende STOP/STOPP til TV 2 pling, men da står det bare "kan ikke sende" Så jeg lurte på om noen kunne være så snille å si meg hvordan jeg fjerner abonenten fra TV2 PLing? :tease: Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Kan du sende meldinger til andre folk da?. Som regel er det slik at når man får "kan ikke sende" så er du enten fri for penger (ring kontant), ikke betalt regningen, feil på nettet eller uten dekning. Alternativet, hvis du ikke får til å gjøre det via telefonen er å sende en mail til kundeservice (eller noe tilsvarende hos TV2). Edit: Får du "kan ikke sende" som en SMS eller som en melding fra telefonen?. Endret 2. mars 2010 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Hei, ja det startet med at jeg ville bli medlem av tv2 pling (melding hver gang favuritt fotball laget ditt scorer)for 2 år siden. Jeg sendte stabæk/stabak til et nummer og jeg var medlem. Men nå har jeg vært medlem så lenge at det kan irritere meg... Jeg prøvd å sende STOP/STOPP til TV 2 pling, men da står det bare "kan ikke sende" Så jeg lurte på om noen kunne være så snille å si meg hvordan jeg fjerner abonenten fra TV2 PLing? :tease: Stopp Pling TIL 1984 Lenke til kommentar
larss 2 Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Hei, ja det startet med at jeg ville bli medlem av tv2 pling (melding hver gang favuritt fotball laget ditt scorer)for 2 år siden. Jeg sendte stabæk/stabak til et nummer og jeg var medlem. Men nå har jeg vært medlem så lenge at det kan irritere meg... Jeg prøvd å sende STOP/STOPP til TV 2 pling, men da står det bare "kan ikke sende" Så jeg lurte på om noen kunne være så snille å si meg hvordan jeg fjerner abonenten fra TV2 PLing? :tease: Stopp Pling TIL 1984 Haha, det funka! takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå