PoisonIwy Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Hei Jeg leter etter militærstøvler i forbindelse med en filminnspilling. Men greia er at jeg er jente, så de må være i str 37. Har så langt funnet et par, men de koster 1300 spenn. Jeg er villig til å betale 500-800 kr. Noen som har liggende i skapet, eller kan hoste opp noen linker? Takk Emnetittel endra til noko meir beskrivande.-ttt Endret 2. mars 2010 av ttt Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Edit: kosta 950, og hadde bare 41+ Endret 2. mars 2010 av Kaktuz Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Har du sett i skobutikker? Jeg har kjøpt "boots" i flere skobutikker uten at det har kosta flesk.. Vet ikke hvor små str de har, men går jo an å vurdere ett par feite ullsokker inni ? Lenke til kommentar
PoisonIwy Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Nei, må innrømme at jeg ikke har gjort det, skal jo helst ha Marsj støvler, siden jeg skal ha på militærklær. Må også ha de i riktig str, skal spille inn film og da blir det slitsomt å løpe hvis de er for store. Lenke til kommentar
geil Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Ikke så fordømt mye hjelp, men de var nå noe billigere her. Alternativt selger FLO ut gammelt utstyr. Rettelse: Om det ikke er så farlig med kvaliteten får du en kopi her, alternativt den britiske utgaven. Endret 2. mars 2010 av geil Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Nei, må innrømme at jeg ikke har gjort det, skal jo helst ha Marsj støvler, siden jeg skal ha på militærklær. Må også ha de i riktig str, skal spille inn film og da blir det slitsomt å løpe hvis de er for store. Det er sånne jeg har kjøpt i skobutikk... Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Lurer forresten på om jeg har ett par som er for små til meg liggende som du kan få.... skal se etter i morra. Lenke til kommentar
PoisonIwy Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Lurer forresten på om jeg har ett par som er for små til meg liggende som du kan få.... skal se etter i morra. Du får cash i såfall, men tviler, vi snakkker tiny jente føtter, str 37. haha. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Ta en titt på Forsvarets materielle utsalg. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Lurer forresten på om jeg har ett par som er for små til meg liggende som du kan få.... skal se etter i morra. Du får cash i såfall, men tviler, vi snakkker tiny jente føtter, str 37. haha. Har dem her.. Om ikke du kan bruke dem så skal de på søpla likevel.. De trenger en real skopuss Hvor i landet er du ? Lenke til kommentar
PoisonIwy Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 Ta en titt på Forsvarets materielle utsalg. Skulle kanskje sagt at jeg har vært innom de sidene, og de har ikke i min str, mange av de har ikke støvlene i det hele tatt. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg fikk tak i militærstøvler i en paintballsjappe i byen. Men de kosta over tusen. Hadde din størrelse, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå