krassi Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Hei, etter jeg installerte Windows 7 mistet datamaskinen "Kontakten" med Webkameraet. Det første jeg gjorde var å installere Lg Smartcam, men jeg tror ikke det er noe annet enn et program som kan vise kameraet, og ikke en driver... Noen forslag til hva jeg kan gjøre..? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Har LG E500 med Windows 7 selv. Her fungerer webkameraet helt fint selv om jeg ikke husker å ha installert noen drivere eller noe. Du har testet at webkameraet fungerer med eksempelvis MSN? Lenke til kommentar
krassi Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Du har testet at webkameraet fungerer med eksempelvis MSN? Japp... Konge sitat BTW Endret 2. mars 2010 av krassi Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Står her at driveren min kommer fra 'sonix', fikk den sikkert fra Windows Update. Prøv å uinstallere driveren og installere ny driver fra windows i device manager. @sitatet: Ganske vittig sagt, ja. ^_^ Endret 2. mars 2010 av Benny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå