Cable guy Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Kor kan eg få tak i plexiglass som er større en 30*40cm dei he ikkje på microplex, 3dfxcool og på clas ohlson Lenke til kommentar
nomore Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 prøv hos din lokale glassmester. sjekk hos gulesider.no ofte har de også en del avkapp som du kan få billig... mange fine effekter ut av det Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 avkapp r0x0rs da... etter at jeg skjærte ut mitt vindu fra plata jeg kjøpte hos mestern så hadde jeg masse avkapp. Det har blitt brukt til Ho-Man i taket, merket til Gigi D'Agostino og en annen tegning i den andre sideplata + 2 80mm viftegriller. Har også fortsatt en liten bit på 20x10cm eller no sånt... Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Kan skaffe deg plater på 200*300 cm og inntil 10 cm tykkelse om du trenger Prøv glassmester det er ofte et godt tips. Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 mener du at du kan skaffe det TheMatrix? hvis så, priser...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå