KennethDreyer Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Hei, Ta en titt på den vedlagte screenshooten. Det er en screen fra Thunderbird mappene mine. Det utrolige er at det bare er 1 epost det er snakk for, men det er jo 24 mapper. Dette er strengt unødvendig. Noen tips til hvordan man kan rydde og strukturere litt her? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Du trenger kun fire mapper, uansett hvor mye mail du mottar: Inbox Defer Delegated Archive Skamløst kopiert fra Merlin Mann og hans Inbox Zero-system. Jeg er overbevist om at jeg hadde fått minst tre hjerteinfarkt (eller skapt ubrukelige resultater) i en tidligere jobb om jeg ikke hadde brukt denne logikken. Lenke til kommentar
KennethDreyer Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Jeg mener personlig jeg trenger: Innboks Kladd Sendt Spam (Ja, jeg vil ikke miste de helt!) Deleted Men jeg har ikke peiling på hvordan jeg gjør det med Thunderbird, og hvilke mapper jeg ikke kan slette. Virker som om noen av de overlapper hverandre.. Edit: Etter å ha tittet nærmere på Merlin Mann sitt systemet så virker det spennende og effektivt. Men igjen, hvordan sette det opp i Thunderbird på Mac? Endret 3. mars 2010 av Cypherus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå