Postkassestativ Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Noen som har noen forslag på hva man kan finne på hvis man kjeder når man er ute å kjører? Si hva du gjør hvis du kjeder vettet av deg, å fortsatt har mange mil igjen å kjøre Endret 2. mars 2010 av Fjernsyn Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Altså, som sjåfør eller passasjer? Eller som en kombinasjon for begge? Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Som begge, er ofte bored når jeg har kjørt et godt stykke. Tenkte mest på sjåfør da. Som passasjer kan man jo finne på my rart Endret 2. mars 2010 av Fjernsyn Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Skru av radioen/musikken, åpne vinduet nærmest deg og lytt til den fantastiske lyden idet du gir gass. Finn deg en god og spennende vei, og nyt kjøreturen! Det er ikke så mye "morsomt" man kan gjøre som sjåfør mens man kjører bil. Du kan jo prøve å identifisere sivile politibiler før de ser deg? Finner du en, legger du deg bak med god avstand og ser om den er på jakt eller ikke. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Har brukt å hilse på alle bilene som passerer, for å se hvor mange som hilser tilbake, men det har dabbet av i det siste. Lenke til kommentar
Biler Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 høre på radio og om du sitter i kø, teller du hvor mange du stopper opp helt men lurer på hvis man er passjeren a hva kan man finne på siden du sa at man kan finne på masse rart. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Passasjeren trenger ikke å følge med på veien, da er det jo mye du kan gjøre. Feks lese, se film, spille på mobilen evt. data Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Den desidert beste billeken (helt klart best om dere er to eller flere personer), går ut på at førstemann nevner for eksempel en artist, kjendis, bilmerke eller whatever. Nestemann skal da nevne noe/noen innenfor samme kategori, som begynner på den bokstaven som forrige svar sluttet på. For eksempel: Toyota, Audi. Kjørte Tønsberg - Bergen - Stavanger - Kristiandsand - Tønsberg på en helg og holdt på med det der nesten konstant. Endless fun (nesten) Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Skru av radioen/musikken, åpne vinduet nærmest deg og lytt til den fantastiske lyden idet du gir gass. Finn deg en god og spennende vei, og nyt kjøreturen! Legg til taket så er det dette jeg bedriver kjøreturene med om sommeren ihvertfall. Av med taket og ned med vinduene på med solbrillene og bare nyte livet Ellers er det vel lite man kan gjøre sjåfør, fokus bør være på veien og ikke på dumme leker. Sett evt på radio, en lydbok, hørespill eller lignende. jeg hørte gjennom en lyd-bok engang, funka bra det, personlig hører jeg heller på musikk, men når man først må gjennom en bok pga jobb så var det greit å høre den i bilen Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Skru av radioen/musikken, åpne vinduet nærmest deg og lytt til den fantastiske lyden idet du gir gass. Finn deg en god og spennende vei, og nyt kjøreturen! Legg til taket så er det dette jeg bedriver kjøreturene med om sommeren ihvertfall. Av med taket og ned med vinduene på med solbrillene og bare nyte livet Nå er det ikke alle som er så heldige at de har muligheten til å ta ned taket taket (uten motorsag), men jeg er helt enig! Gleder meg allerede til sommeren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå