Søster Molly Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Heisann, Jeg har et lite spørsmål rettet til følgende: Hva er World of Warcraft Patch Notes, og hva er dette fenomenet godt for? Jeg er ikke inn i alt som har med WoW å gjøre, så håper på forståelse på min forespørsel Takker på forhånd for svar Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Lenge siden jeg har spilt wow nå, men syns å huske at det var informasjon om hva som kom i patchen.. Hva som er nytt osv.. Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Det er en oversikt over nye ting i spillet som er lagt til i patchen. For eksempel hva som er nytt for de forskjellige klassene og hvilke ting som er nye. Lenke til kommentar
Søster Molly Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Trenger man å vente til dette er innstallert for å spille wow? Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Altså, det er patchen som installeres. Patch notes er bare en informasjon om hva som installeres. Og ja, det er en fordel å ha den nyeste patchen. Tror ikke det funker uten. Lenke til kommentar
Søster Molly Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Så når jeg har innstallert WOW, Burning Crusade, og nå laster ned Patch Notes så er det bare til å spille når det sist nevnte er lastet ned? For slik jeg forstår det, så er allerede patch (for Burning Crusade) innstallert allerede? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Må bare spørre om du faktis vet hva Patch Notes betyr på norsk? Til det siste du skrev så burde vel Burning Crusade funke om du har lastet ned den siste patchen til WoW. Hvis du bruker WoW Launcher så vil den starte automatisk nedlastning av den nyeste patchen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå