Prologue Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Hei! Er altså på utkikk etter en oppblåsbar luftmadrass for å sove på. Har lett litt rundt etter disse men finner de altså ikke. Den bør kjøpes fysisk i butikk. Helst ikke noe internettbestillinger. Leter etter en som er stor nok for 2. Har hørt om sånne med elektrisk pumpe på seg. Noen innspill? Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Jysk har i hvert fall hatt en type som er veldig allright. Tror den finnes som dobbeltseng og Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg kjøpte min på Biltema. Den er vel 150cm bred og ganske så god å ligge på. Den har ikke elektrisk pumpe festet på, men en får kjøpt det ved siden av. (: Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg mener å huske å ha settd et hos Anton sport også. Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Kjøpte min på Jysk, stor og god med el-pumpe. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Jysk har en som er 158 ellerno i bredden grei nok den, men har begynt å lekke luft i det siste, så ikke veldig behagelig lenger. Elektrisk pumpe og kosta vel 499 når jeg kjøpte den for et par år sida... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå