Haze2003 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 hei! Jeg får ikke synket mine controllere med xbox360 Den bare "spinner" hele tiden.. Fikk følgene fra brukerstøtte på xbox.com... "Trykk Xbox Guide-knappen (den runde knappen med det grønne krysset, plassert i midten av) og hold den nede til kontrollen slåes på. 1. Sjekk at din Xbox 360-konsoll er slått på. 2. Press Connect-knappen på din Xbox 360-konsoll og slipp den ( Connect-knappen er den lille, runde knappen ved siden av CD-skuffen foran på konsollen). Lysene på lysringen som omkranser på- og av-knappen skal nå spinne. 3. Press deretter Connect-knappen på kontrollen, og slipp den. Connect-knappen er plassert på forsiden av kontrollen (den er veldig liten.) Lysringen på kontrollen skal nå spinne. 4. Etter at lysringen på både Xbox 360-konsollen og kontrollen er ferdig med å spinne, vil kontrollen bli koblet til. Den lysende kvadranten på lysringen indikerer kontrollens plassering." Dette hjalp 1gang, men nå vil den ikke synke igjen Har lest at jeg må bytte RF Board for og få ordnet dette, stemmer dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå